باند سرقت های حرفه‌ای در مشهد متلاشی شد

5 عضو باند سارقان در حرکت که مرتکب سرقت های سریالی در استان های مختلف کشور از غرب به شرق کشور شده بودند در مشهد به دام افتادند.

پلیس با رصدهای اطلاعاتی و پیگیری علمی سرقت از منازل مسکونی به سرنخ‌هایی دست یافت که نشان می‌داد باند سارقان در حرکت از غرب کشور به خراسان رضوی و مشهد رسیده اند.

سرهنگ محمد بوستانی گفت: تحقیقات گسترده پلیسی با اجرای طرح ویژه مقابله با این سرقت‌ها در دستور کار پلیس مشهد قرار گرفت.

وی افزود: در حالی که تحقیقات علمی و ردزنی های اطلاعاتی برای دستگیری اعضای این باند در مشهد آغاز شده بود تیم تجسس کلانتری مصلی با دریافت گزارش دو فقره سرقت از منازل مسکونی به سرنخ‌هایی رسیدند که لانه سارقان را برای آنان نمایان ساخت.

سرهنگ بوستانی خاطرنشان کرد: تحقیقات علمی حاکی از آن بود که این سرقت‌ها توسط اعضای باند سارقان در حرکت انجام شده است. پلیس با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سارقان را در اقدامی غافلگیرانه بازرسی کرد که در نتیجه پنج عضو اصلی باند دستگیر و یک دستگاه خودروی سواری پراید و یک موتورسیکلت سرقتی از آنان کشف شد.

فرمانده انتظامی مشهد گفت: متهمان در تحقیقات اولیه پرونده اعتراف کردند و گرداننده باند در آخرین سرقت از منزل مسکونی یک گاوصندوق حاوی ۲۰ گرم طلا و ۳۰۰ هزار تومان وجه نقد را به سرقت برده و متواری شده اند.

وی خاطرنشان کرد: جستجوهای پلیسی برای دستگیری ۲ گرداننده باند ادامه دارد و تاکنون هفت شاکی پرونده در مشهد از این سارقان اعلام شکایت کرده و تحقیقات از آنان ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *