آخرین وضعیت قرمزپوشان مشهدی در آستانه لیگ دسته دوم فوتبال کشور

تیم فوتبال پرسپولیس مشهد فصل گذشته موفق شد در نخستین سال تاسیس خود از لیگ سه به دسته دوم فوتبال کشور، لیگ آزادگان صعود کند.

تیمی که عمدتا با بازیکنان و کادری بومی بسته‌شده‌ بود حالا خود را برای موفقیتی دوباره در فوتبال آماده می‌کند. پرسپولیسی‌ها با سعید جوشش و کادر بومی‌اش کار را آغاز کردند و این تیم بدون جدا شدن فرد خاصی به کار خود ادامه می‌دهد. علاوه بر سعید جوشش که در لیگ دسته دوم سرمربی پرسپولیسی‌ها خواهد بود، سعید صیامی، مصطفی صنوبری، مهدی چزگی، متین بیگدلی و جمال نعمت‌پور کادرفنی تیم پرسپولیس مشهد را تشکیل می‌دهند. احمد خرمالی و وحید فرجی نیز دیگر اعضای کادر فنی پرسپولیس مشهد هستند که از ماه گذشته به این تیم اضافه شدند.

در لیگ دسته دوم کشور 33 تیم از اقصی‌نقاط کشور حضور خواهند داشت که در قالب سه گروه 11 تیمی به رقابت می‌پردازند. هفته گذشته قرعه‌کشی لیگ دسته دوم نیز انجام شد و بدترین قرعه ممکن نصیب قرمزپوشان مشهدی شد، هر چند هنوز تاریخ مسابقه اول تیم‌ها و البته برنامه‌بازی‌ها در هفته اول اعلام نشده است ولی طبق شنیده‌ها مسابقات از ١٠ شهریور استارت خواهد خورد. استقلال اهواز، سردار بوکان، شاهین ماهشهر، نفت و گاز گچساران، شهرداری ارومیه، شهرداری بندرعباس، شهدای بابلسر، هف سمنان، کاسپین قزوین و شهرداری کاشان با پرسپولیس مشهد در یک گروه قرار گرفته‌اند.

پرسپولیسی‌ها برای تقویت تیم خود در لیگ دو سعی کرده‌اند تا نیروی جوانی را به شکلی پررنگ‌تر به تیم خود تزریق کنند. محمدرضا بازاج و رضا اطاقی برجسته‌ترین بازیکنانی بودند که به پرسپولیس مشهد پیوسته‌اند. این دو بازیکن سابقه بازی در لیگ برتر با لباس پدیده و سیاه‌جامگان را دارند. ضمن اینکه بازاج سال گذشته یکی از بازیکنان تیم راه‌آهن در لیگ یک بود. به جز این دو بازیکن، کامران چاهجویی، رضا جبارپور، علی نبی‌زاده، مجتبی اسلامی و غیره نیز بازیکنانی بودند که لباس قرمز را بر تن کردند. بدون شک تنها نماینده شرق کشور در لیگ دسته دوم کشور به دنبال فتح قلل موفقیت است و برای صعود به این رقابت‌ها وارد می‌شود. باید ببینیم که در نهایت آیا سعید جوشش مربی کارکشته و کاربلد قرمزپوشان می‎‌تواند موفق باشد یا نه؟

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *