وزیر راه برای پاسخ به سوال نماینده مشهد به مجلس می‌رود

نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی ‌با بیان اینکه آخوندی وزیر راه و شهرسازی باید در باره خرید ایرباس و مسائل پشت صحنه پاسخگو باشد، گفت: توضیحات وزیر در کمیسیون صنایع و معادن مجلس قانع کننده نبود.

جواد کریمی‌قدوسی با بیان اینکه ما سوالات متعددی در این زمینه داریم، تصریح کرد: قبلا وزیر راه و شهرسازی در کمیسیونصنایع و معادن مجلس حاضر شد که توضیحات وزیر برای اینجانب قانع کننده نبود و سوال برای بررسی بیشتر به  صحن مجلس ارجاع شد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اضافه کرد: وزیر در جلسه روز یکشنبه 21 خرداد صحن مجلس حاضر شد اما چون لایحه اصلاح بخشی از ساختار دولت در دستور کار مجلس بود، فرصت طرح سوال  اینجانب نشد.

کریمی‌قدوسی با بیان اینکه قرار است این سوال مجددا در دستور صحن مجلس قرار گیرد، گفت: احتمالا این سوال هفته آینده در صحن مجلس مطرح می‌شود.

وی با بیان اینکه وعده‌های داده شده در خصوص قراردادهای خارجی و خرید ایرباس بیشتر انتخاباتی بوده، افزود: در ایام انتخابات شاهد اظهارات گوناگون آقایان بودیم و حتی با عجله در فضای انتخابات تبلیغات می‌کردند.

نماینده مشهد و کلات در مجلس با بیان اینکه سوالات زیادی در خصوص جزئیات قرارداد خرید ایرباس و مسائل پشت صحنه  مطرح است که هیچ کدام پاسخ داده نشد، گفت: حتی ما شنیدیم که برخی از این ایرباس‌ها مرجوعی دیگر کشورها بوده و هنوز این موضوع رفع ابهام نشد.

کریمی‌قدوسی تصریح کرد: نمایندگان مجلس و موکلان آنها نامحرم نیستند و باید در جریان مسائل مملکت قرار  گیرند.

وی افزود: آقایان نباید خریدها و قراردادهای امضا شده را مخفی نگهدارند و تلاش برای مخفی کردن سوالات زیادی را به‌وجود می‌آورد و بر ابهامات می‌افزاید.

گفتنی است وزیر راه و شهرسازی برای پاسخ به سوالات این نماینده مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، هفته جاری به مجلس خواهد رفت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *