پلمپ بیش از ۵۰ مرکز اقامتی بدون مجوز در مشهد

کارشناس مسئول امور پیشگیری بهزیستی مشهد گفت: در راستای طرح برخورد با مراکز اقامتی غیرمجاز، بیش از ۵۰ مرکز اقامتی بدون مجوز در مشهد پلمپ شد.

عباس سوارکار افزود: به دلیل رشد بی‌رویه و قارچ‌گونه مراکز اقامتی بدون مجوز و گزارش‌های دریافتنی مبنی بر ضرب و شتم، دریافت هزینه‌های اضافی و آدم ربایی، تیم پلمپ این مراکز متشکل از نماینده بهزیستی مشهد، نماینده دادسرای انقلاب و نماینده ستاد مبارزه با مواد مخدر استان چهارشنبه هر هفته با حضور در مناطق مختلف شهر به شناسایی و پلمپ این مراکز می‌پردازند.

وی بیان کرد: البته اجرای این‌گونه طرح‌ها تبعاتی چون بیکاری افراد شاغل در این مراکز را به همراه دارد اما از طرفی در صورت برخورد نکردن با این افراد، این مراکز مکانی برای انجام کارهای غیرقانونی می‌شود.

کارشناس مسوول پیشگیری بهزیستی مشهد افزود: از بهمن ماه گذشته تا کنون بیش از 50 مرکز اقامتی بدون مجوز در شهر مشهد شناسایی و پلمپ شده است.

وی در زمینهٔ خدمت به معتادان پاک شده در سال جاری گفت: در آغاز سال جاری، بیش از 250 عدد سبد غذایی بین بهبودیافتگان تحت پوشش بهزیستی مشهد توزیع شده که ارزش ریالی کل این سبدهای غذایی را سه میلیون تومان است.

همچین لازم به ذکر است در حال حاضر 8 هزار معتاد بهبود یافته از خدمات مستمر و غیر مستمر بهزیستی مشهد بهره می‌برند.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *