برگزاری تجمع در میدان شهدا، غیرقانونی است

معاون استاندار و فرماندار مشهد گفت: تجمع در عرصه میدان شهدا فاقد مجوز  و غیر قانونی است.

به گزارش اتفاقیه، محمد رحیم نوروزیان در گفت‌وگو با اتفاقیه با اشاره به این که طبق قانون “هر گونه تجمع و راهپیمایی در خارج از محیط‌های بسته یعنی خیابان‌ها، پارک‌ها و میادین مختلف مشمول اخذ مجوز از مراجع قانونی است ” افزود: بعد از اعلام درخواست صدور مجوز توسط ستاد یکی از کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری به فرمانداری مشهد مبنی بر برگزاری تجمع در میدان شهدا مشهد، با این درخواست مخالفت شده است. این موضوع در شورای تامین امنیت استان نیز مطرح و مورد مخالفت قرار گرفته است.

فرماندار مشهد و معاون استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: به صورت کتبی و مکرر به این افراد اعلام شده است که برگزاری تجمع به دلیل ایجاد ترافیک، مزاحمت و مشکلات امنیتی برخلاف نص صریح قانون است.

نوروزیان اضافه کرد: به دلیل اصرار اعضای ستاد این نامزد، در جلسه ای با حضور دکتر حسینی، رییس ستاد انتخابات خراسان رضوی مواکدا مطرح شد که به هیچ وجه این جلسه در عرصه میدان شهدا برگزار نشود.

وی افزود: امروز هم تاکید داریم که معابر و میادین عمومی شهر از قبیل میدان شهدا و پارک کوهسنگی متعلق به همه مردم است که نباید مورد استفاده گروهی خاص قرار بگیرد و با این اتفاق غیرقانونی  برخورد خواهد شد.

 

انسیه علویون

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *