کلید انتخابات در دستان قشر بی تفاوت است

صادق زیباکلام، استاد دانشگاه تهران گفت: کلید انتخابات در دست تحریمی هاست و اگر بتوانیم30 درصد آنها را مجاب به حضور پای صندوق رای کنیم، کار در همان مرحله اول تمام می شود.

صادق زیباکلام در جشن میلاد امید که جمعه صبح در سالن ورزشی کارگران و به همت شورای ائتلاف اصلاح طلبان خراسان رضوی برگزار شد، گفت: سال ۹۲ اصولگرایان فکر کردند با رد صلاحیت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی، ایشان با انتخابات قهر می کنند و اصلاح طلبان هم به سه دسته طرفداران عارف ، طرفداران روحانی و تحریمی ها  پخش می شوند؛ اما تدبیر مرحوم آیت الله هاشمی، اصولگرایان را کیش و مات کرد .

وی افزود: برخی افرادی هم که دچار محدودیت هایی شده اند نامه نوشتند و از مردم خواسته اند که پای صندوق رای بیایند و به حسن روحانی رای بدهند.

این استاد دانشگاه اظهار کرد: ما باید تحریمی ها را از واقعیت تلخ رای ندادن مطلع کنیم که رای ندادن مترادف با ریاست جمهوری حجت الاسلام رییسی است.

زیباکلام یادآور شد: چه کسی می گفت تحریم ها اثر ندارد ؟ درسال 92 قطر با 3 میلیون جمعیت 50000 میلیارد تومان بیشتر از ایران 80 میلیونی گاز برداشت کرده بود ؛ آن وقت احمدی نژاد می گفت مردم ایران تحریم را حس نمی کنند!

وی خاطر نشان کرد: البته که فقط احمدی نژاد مقصر نبود، آن ها که او را معجزه هزاره سوم خواندند هم مقصر هستند.

در پایان برنامه نیز 15 کاندیدای لیست ائتلاف اصلاح طلبان شورای شهر مشهد به مردم حاضر در سالن معرفی شدند و دست در دست یکدیگر به عهد و میثاق شان اعلام وفاداری کردند.

 

گزارشی از سرویس سیاسی اتفاقیه

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *