نمایش “دکلره” مستندی اجتماعی با موضوع پرونده‌های جنایی

کارگردان نمایش «دکلره» گفت: این نمایش یک مستند اجتماعی با محوریت یک پرونده جنایی در ژانر ترس و وحشت است.

نمایش «دکلره» مستند اجتماعی با موضوع پرونده های جنایی است.

به گزارش ایرنا، سید حسام محمدی روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: این نمایش تاکنون طی سال های گذشته در تهران و مشهد اجرا داشته و مخاطبان بسیار جذب کرده است. متن این نمایش قابلیت های تغییر دارد و این موضوع باعث می­شود کاراکترها به راحتی در آن تغییر کنند و این نمایش می­تواند همچون گذشته مخاطبان بسیار داشته باشد.

محمدی با بیان اینکه تماشای این نمایش به بانوان باردار و بیماران قلبی و دارای بیش فشاری خون توصیه نمی‌ شود، افزود: دکلره نمایشی در ژانر مستند اجتماعی است که حوادثی را در ژانر ترس و وحشت روایت می کند. باید شرایط مناسب برای مخاطبان وجود داشته باشد زیرا این نمایش احساسات تماشاگران را به شدت تحت تاثیر قرار می­دهد.

وی خاطرنشان کرد: شخصیت اصلی نمایش دکلره مشکل روانپریشی دارد و رفتارش روی این گروه از مخاطبان تاثیر منفی می­­گذارد. هزینه بلیت این تئاتر 150 هزار ریال است که اگر به ‌صورت اینترتی از طریق سایت مشهد گیشه خریداری شود با تخفیف 20 درصدی و به قیمت 120 هزار ریال عرضه خواهد شد.

گفتنی است اجرای نمایش «دکلره» به نویسندگی مهدی کوشکی که از دهم اردیبهشت ماه در پردیس تئاتر مستقل مشهد آغاز شده است تا 25 این ماه ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *