تذکر عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس به شهرداری؛

شایسته سالاری در انتصابات شهرداری در دستور کار باشد

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس با تذکر به شهرداری مشهد، گفت: سرمایه‌های ارزشمندی که در اجرا و با تغییر و تحولات مدیریتی از دست می‌دهیم، به درستی و خوبی با افراد شایسته دیگر جایگزین شوند.

به گزارش صبح امروز، فاطمه سلیمی، عضو هیات رئیسه شورای شهر به شهرداری مشهد تذکر داد.
وی با بیان اینکه براساس قانون، اعضای شورای شهر حق ورود و مداخله در عزل و نصب کارکنان شهرداری، شرکت‌ها، موسسات و سازمان‌های وابسته به آن را ندارند، گفت: شورای ششم به این اصل قانونی، همچون دیگر قوانین صحه می‌گذارد و قانون را محترم می‌شماریم.
سلیمی با تقدیر و تشکر از تمامی همکاران شهرداری، به ویژه دکتر یعقوبی که در انتصابات اخیر تغییر یافته‌اند، افزود: امیدواریم که نتایج این انتصاب‌ها در مجموعه شهرداری به شکل مثبت در عملکرد ببینیم و سرمایه‌های ارزشمندی که در اجرا از دست می‌دهیم، به درستی و خوبی با افراد شایسته دیگر جایگزین شوند.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس اظهارکرد: عملکرد شهرداری قطعا در زمان حال و در پایان دوره 4 ساله شورای ششم مورد قضاوت مردم قرار خواهد گرفت و شهردار باید پاسخگوی این عملکرد باشد.
سلیمی در ادامه به آمار کمی درخصوص طرح‌ها و لوایح پرداخت و گفت: از ابتدای فعالیت شورای ششم تاکنون، 55 طرح تهیه و تبیین شده که این عدد در بازه زمانی مشابه در دوره شورای پنجم، 20 طرح بوده؛ بی‌شک این تفاوت چشمگیر نشان از تلاش همکاران در شورای شهر و نگاه تخصصی آنها نسبت به مسائل شهری است.
وی افزود: نکته قابل تامل در بحث لوایح است که در 6 ماه اخیر 51 لایحه از سوی شهرداری به شورای شهر ارائه شده درحالیکه این عدد در دوره پنجم، 83 لایحه بوده است.
عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر مشهد مقدس تصریح کرد: از شهردار و همکاران شهرداری تقاضا داریم که با نگاه تحلیلی، به جز لوایح جاری که باید به شورای شهر ارائه شود، لوایحی برای حل و فصل مشکلات مردم و بهبود عملکرد شهرداری و ارتقاء رضایتمندی شهروندان شهر امام مهربانی‌ها تهیه و به شورا تقدیم نمایند که این مهم جز در سایه همدلی همکاران شورای شهر و شهرداری محقق نمی‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *