ماهیت ولایت و انقلاب باید برای جامعه تبیین شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: ولایت، هسته مرکزی اسلام انقلابی است که ضرورت دارد ماهیت آن برای جامعه تبیین شود.

حجت‌الاسلام کاظم لطفیان ظهر سه شنبه در همایش رؤسای شوراهای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در مشهد اظهار کرد: انقلاب اسلامی روح تازه ای در جان بی روح و سرگردان مردم دمید و ثمره آن بیداری اسلامی است که آینده جهان اسلام را تحت تأثیر قرار خواهد داد.

وی افزود: دشمن اقرار می‌کند که کاری که انقلاب اسلامی کرد نه فقط گرفتن منافع اقتصادی و سیاسی آنها، بلکه شکستن منزلت دشمن در پرتو هوشیاری ملت‌هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان‌ رضوی نسخه اسلام انقلابی را یگانه راهبرد حرکت جامعه به سمت پیشرفت و آبادانی دانست و گفت: ولایت، هسته مرکزی اسلام انقلابی است که ضرورت دارد ماهیت آن برای جامعه تبیین شود.

وی با اشاره به الزامات انقلابی گری گفت: محور نخست عقلانیت در تشخیص حق و باطل و زمینه سازی معرفت آن برای جامعه است و فضای غبارآلود فتنه، تشخیص حق و باطل را برای جامعه دشوار می‌کند.

لطفیان ادامه داد: محور دوم عنصر عزت و ذلت است که باید گفت انقلاب اسلامی همه اش عزت آفرین بوده است و در این راستا نباید اجازه دهیم عزت بدست آمده در پرتو انقلاب اسلامی مخدوش شود.

وی دشمن شناسی را از اصول و الزامات انقلابی گری دانست و گفت: نباید اجازه دهیم دشمن با تغییر چهره، خود را دوستدار مردم معرفی کند و مردم را از انقلاب اسلامی نا امید کند و در این مسیر باید رخنه‌های نفوذ را شناسایی کنیم تا از انحراف جریان انقلاب جلوگیری شود.

 

 

منبع: مهر

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *