عنایتی: رحمتی کار بزرگی انجام داد

رضا عنایتی سرمربی سیاه جامگان مشهد درخصوص دیدار این تیم مقابل پیکان اظهار داشت: بازی فوق العاده سخت و حساسی در پیش داریم. سه امتیاز این بازی می‌تواند ما را به جدول بازگرداند. تیم پیکان تیم بسیار سخت کوشی است و ما باید در این دیدار خیلی تلاش کنیم.

وی ادامه داد: ما برای این دیدار میرهانی هاشمی را به دلیل محرومیت در اختیار نداریم، همچنین منصور تنهایی و حنیف عمران‌زاده نیز مصدوم هستند و به این دیدار نخواهند رسید.

سرمربی سیاه جامگان درخصوص عکسی که از عمران‌زاده بر روی نیمکت منتشر شده بود، ادامه داد: عمران‌زاده روی نیمکت سردش شده بود و به قولی مثل بچه‌ها زیر پتو رفته بود.

عنایتی در خصوص آشتی قلعه نویی و رحمتی اذعان داشت: اتفاق خوبی بود احترام به بزرگ‌ترها بسیار در فوتبال مهم است. رحمتی کار بزرگی انجام داد و در فوتبال این زیبایی‌ها همیشه به یادگار می‌ماند.

وی در پایان درخصوص اینکه با وجود اعلام سازمان لیگ به دلیل نداشتن مدرک A آسیا نمی‌تواند فردا در نشست خبری حاضر شود، عنوان کرد: به احترام خبرنگاران و رسانه‌ها به کنفرانس می‌روم و مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت. الان شاید مدرک مربی گریA نداشته باشم اما در کنفرانس قبل از بازی حضور خواهم داشت.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *