جشنواره لوازم خانگی پدیده شاندیز افتتاح شد

مدیر جشنواره لوازم خانگی پدیده شاندیز گفت: هدف این جشنواره کمک کردن به مدیریت جدید پدیده بوده که تصمیم به ساخت و تکمیل این پروژه عظیم گرفتند و تلاش در راستای رضایت سرمایه‌گذاران عزیز این پرژه است. حدود 17 برند در این نمایشگاه شرکت کردند، انواع کالا با نحوه‌های مختلف فروش را با قیمت درب کارخانه فراهم کرده‌ایم و حتی قسمتی برای خرید لیزینگی فراهم کردیم که با کارت خرید مشتریان بتوانند خرید خود را انجام دهند.

کریم بیت‌الامانی در افتتاحیه نمایشگاه لوازم خانگی در‌هایپر مارکت مجموعه پدیده شاندیز همزمان با 22 بهمن و سی‌ونهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با «صبح‌امروز» افزود: تمام این اقدامات انجام شده تا مردم خرید خوبی از پدیده داشته باشند و نقش پدیده در این زمینه غیرقابل انکار است. ما در سطح شهر مجتمعی نداریم که با مغازه‌های 500 تا هزار متری بتواند همه نیازهای افراد را پوشش دهد، اما پدیده بخوبی توانسته این کار را انجام دهد و اینجا فضای خوبی برای تفریح و خرید مردم شده است.

بیت‌الامانی ادامه داد: بزودی نیز شاهد افتتاح‌هایپر مارکت فامیلی خواهیم بود که 180 قلم که خودشان تولید می‌کنند را در این‌هایپرمارکت به فروش می‌رسانند و پدیده توانسته این انگیزه را در این شرکت بزرگ ایجاد کند تا به مردم شاندیز خدمت‌رسانی کند و البته با قرعه‌کشی‌های مختلف برای مردم نیز انگیزه حمایت از این شرکت را ایجاد کرده است. این‌هایپرمارکت 250 نفر نیرو نیز جذب کرده که نشان از اشتغال‌زایی مناسب این شرکت برای مردم منطقه دارد.

وی تصریح کرد: در راستای این نوع اقدامات به زودی برندهای معروف ایران را به پدیده می‌آوریم تا سرمایه‌گذاری بلند مدتی را در این پروژه انجام دهند و تمام کارخانه‌های بزرگ اینجا دفتر داشته باشند.

بیت‌الامانی ابراز کرد: الان در حال تجهیز سالنی به مساحت8 هزار متر در این پروژه هستیم تا کل تولیدکنندگان کشور اینجا غرفه داشته باشند، این جا می‌تواند مکانی برای ارسال کالاهای ایرانی به آسیای میانه باشد و کشورهای این حوزه می‌توانند برای ارتباط با تمام کارخانه‌جات بزرگ ایرانی به این مکان مراجعه کنند.

 

مدیر بازاریابی فرش زمرد:

کاملترین سبد کالا را در اختیار مشتری می‌گذاریم

در ادامه این گفت‌وگو مدیر بازاریابی فرش زمرد گفت: مجموعه فرش زمرد با حدود 26 سال قدمت یکی از قدیمی‌ترین مجموعه‌های ایران است که حدود هزار نفر نیرو دارد و فقط مواد اولیه را وارد می‌کند و ما بقی مراحل تولید فرش ماشینی را کاملا بومی انجام می‌دهد.

فرزاد اسلامی افزود: فرش زمرد چهار پایگاه فروش در مشهد دارد که نمایشگاه پدیده پنجمین پایگاه ما است و شرایط ویژه‌ای نسبت به سایر شعب ما دارد. سبد کالای ما کاملترین سبد دربین فعالان این حوزه است و در تمام قیمت‌ها و برای تمام اقشار محصولات مخصوص داریم.

اسلامی ادامه داد: فرش زمرد برای سقف‌های مختلف خرید نقدی تخفیفات ویژه‌ای قائل شده است و در بحث اقساط نیز کارمندان دولت می‌توانند بدون پیش قسط و در 10 قسط از فرش زمرد خرید کنند.

 

 

گزارشی از رضا شجاع

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *