شمارش معکوس ۲۴ ساعته برای دستگیری عامل ربایش و سرقت طلای دختربچه ها

فرمانده انتظامی خراسان رضوی از عملیات ضربتی پلیس تربت جام برای شناسایی و دستگیری عامل ربایش و سرقت طلای دختر بچه ها خبر داد.
در پی گزارش دو فقره ربایش کودکان در تربت جام با انگیزه سرقت طلای آنها و رها ساختن دختربچه ها در حاشیه شهر دقیقا تپلی ۳۰ آغاز شد.
سردار کریمی گفت: بررسی‌های پلیسی حاکی از آن بود که زنی جوان عامل این سرقت‌ها بوده و سرقت مشابهی را نیز در شهرستان باخرز مرتب شده است.
با کسب این اطلاعات دامنه تحقیقات علمی پلیس با ردزنی این پرونده با تمرکز بیشتری محدود شد و ماموران دریافتند متهم در حالی که کودکی همراه داشته به یک طلافروشی شهر باخرز مراجعه و مقداری طلای بچه گانه را به این فرد فروخته است.
ادامه تحقیقات این پرونده به طلافروشی در تایباد رسید و چهره مردی برای پلیس نمایان شد که برای فروش طلا به این مغازه مراجعه کرده بود. با تحقیق از مالک طلافروشی او گفت مرد جوان مورد اعتمادش بوده و به همین خاطر چند تکه طلای کودک را بدون فاکتور خریداری کرده است.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی اظهار داشت: این مرد جوان که فروشنده طلاهای سرقتی بود دستگیر و با این ادعا که زن جوان در منطقه مشهد ریزه ساکن است و با جلب اعتماد او تقاضای فروش طلاها را داشته است مشخصات متهم اصلی پرونده را در اختیار پلیس قرار داد.
سردار کریمی گفت: مأموران انتظامی شهرستان تربت جام با اخذ نیابت قضایی به منطقه مشهد ریزه تایباد اعزام و پس از کنترل و مراقبت های نامحسوس متهم را در اقدامی غافلگیرانه دستگیر کردند.
متهم زن مطلقه که تبعه خارجی است و چهار فرزند دارد در اعترافات اولیه خود به پلیس گفت: با زیر نظر داشتن کودکان خردسالی که طلا داشتند آنها را به بهانه دادن خوراکی ربوده و با تاکسی های بین شهری به محل دیگری انتقال داده و مرتکب سرقت می شده است.
تحقیقات پلیس برای سرقت های احتمالی دیگر متهم ادامه دارد.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *