سرانه فضای ورزشی در استان تقریبا نصف سرانه کشور است

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: سرانه فضای ورزشی خراسان رضوی نصف سرانه کشور است.

هوشنگ ولی‌پور، در جلسه تودیع و معارفه  روسای سابق و جدید اداره ورزش و جوانان گناباد گفت: سرانه فضای ورزشی در کشور یک متر است که در استان خراسان رضوی این مقدار 53 سانتیمتر است.

وی با بیان اینکه 93 درصد از گردش مالی در بخش صنعت استان خراسان رضوی  متعلق به بخش خصوصی است و گفت: استان خراسان رضوی مثل استان‌های اصفهان، بوشهر و خوزستان از کارخانه‌های بزرگ دولتی برخوردار نیست که از منابع مالی این واحدهای صنعتی در بحث تیم‌داری و قهرمانی استفاده کند.

ولی‌پور گفت: موسسه‌های اعتباری مدتی در تیم‌داری وارد شدند که با بروز مشکلات برای این موسسه‌ها این امر دچار چالش شد.

وی با بیان اینکه در خراسان رضوی 111 پروژه ناتمام وجود دارد، گفت: سعی ما این است که با مشارکت بخش خصوصی این پروژه‌ها تکمیل شود و اولویت ما در تکمیل این پروژه‌ها میزان پیشرفت آن‌هاست و پروژه‌هایی که نزدیک به بهره‌برداری هستند در اولویت تکمیل شدن قرار دارند.

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی گفت: برای تکمیل این پروژه‌ها 40 میلیارد تومان اعتبار لازم است.

فرماندار گناباد نیز در این جلسه ادامه داد: سرانه ورزشی در گناباد نسبت به دیگر شهرستان‌های خراسان رضوی بهتر است اما فرسودگی بعضی از فضاهای ورزشی از مشکلاتی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

محمدعلی نبی‌پور ادامه داد: سالن تختی قبل از انقلاب در گناباد ساخته شده است اما متاسفانه برای مرمت و اصلاح آن هیچ بودجه‌ای اختصاص نیافته است.

وی گفت: هیأت‌های ورزشی گناباد از نظر مالی دچار مضیقه هستند که باید به آن‌ها کمک شود.

طی حکمی از سوی کوروش صبوریان سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان گناباد منصوب شد.

کوروش صبوریان، طی حکمی محمد علی امینی را به سمت سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد منصوب کرد و همچنین در پیامی از خدمات فاضلی ریاست اسبق اداره ورزش و جوانان این شهرستان تشکر شد.

در حکم امینی آماده است:

احتراما نظر به تجارب ارزنده جنابعالی در امور اجرایی و اداری به موجب این ابلاغ به عنوان (سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان گناباد) منصوب می‌شوید.

امید است در انجام امور محوله موفق و موید باشید.

لازم به ذکر است؛ مراسم تودیع علی فاضلی و معارفه محمد علی امینی در محل فرمانداری شهرستان گناباد با حضور هوشنگ ولی پور معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خراسان رضوی برگزار می‌شود.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *