دیدار هیات کشتی خراسان رضوی و پاس رستم‌کلا به تعویق افتاد

سرمربی تیم هیات کشتی خراسان رضوی از تعویق دیدار خراسان رضوی و پاس رستم‌کلا خبر داد.

درحالی که قرار بود عصر پنج شنبه دیدار دو تیم هیات کشتی خراسان رضوی و پاس رستم‌کلا در خانه تیم مازنی برگزار شود، این دیدار به تعویق افتاد.

رضا صفایی، سرمربی تیم هیات کشتی خراسان رضوی ضمن تایید این خبر اظهار کرد: قرار بود روز چهارشنبه وزن‌کشی برگزار شود و روز 5شنبه نیز به رقابت با حریف مازنی خود بپردازیم اما از طرف سازمان لیگ اعلام شد که این دیدار به تعویق افتاده‌است.

وی افزود: گلایه خود را به مسئولان اعلام کردیم زیرا هم بلیت تهیه کرده‌بودیم و هم سوئیت اجاره شده‌بود تا بتوانیم در خانه حریف اسکان یابیم. نامه‌ای نیز در این خصوص به سازمان لیگ نوشتیم و هادی حبیبی، رییس سازمان لیگ نیز در این رابطه به واسطه اعلام دیرهنگام تعویق این دیدار عذرخواهی کرد.

صفایی در خصوص دیدار آتی تیمش گفت: باید مسابقه با پاس رستم‌کلا ابتدا برگزار شود تا دور رفت مسابقات به پایان برسد، سپس وارد دور برگشت می‌شویم. در رابطه با دیدار با حریف منتظر اعلام تاریخ جدید از سوی سازمان لیگ کشتی هستیم.

وی در خصوص استعفای یعقوبی و حضور زینل‌نیا به عنوان سرپرست جدید هیات کشتی خراسان رضوی گفت: یعقوبی کار خاصی برای کشتی خراسان نکرد، باید از زینل‌نیا تشکر کنم که در این برهه که با ترافیک در برگزاری مسابقات مختلف کشتی روبه‌روییم کار را قبول کرد. برای سرپرست جدید کشتی خراسان رضوی که از خانواده کشتی است آرزوی موفقیت می‌کنم.

تیم هیات کشتی خراسان رضوی با سرمربی‌گری رضا صفایی تاکنون دو دیدار در لیگ کشتی کشور برگزار کرده و به یک پیروزی و یک شکست دست یافته‌است.

image_print
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *