1

پیام رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان خراسان _ علیرضا ارزانی؛

عاشورا، روزی است که عشق و ایثار به‌هم گره خوردند .

پیام علیرضا ارزانی

با اهدای سلام و تحیات؛

ضمن عرض قدردانی  مجدد  از  همراهی و تلاش های ارزنده کلیه اعضای ستاد مردمی آقای دکتر پزشکیان در استان خراسان رضوی، به استحضار می رساند اینک که از مرحله پرشور انتخابات ریاست جمهوری  با پیروزی  قاطع جناب آقای دکتر پزشکیان عبور کرده   و فضایی سرشار از امید و نشاط بر همگان حاکم شده است. بر ماست که هریک  در رسالتی بزرگتر تر؛  یاری رسان  دولتی کارآمد باشیم.

در این راستا و بمنظور برنامه ریزی دقیق تر جهت ورود به گام بعدی با استفاده از خرد جمعی، بدینوسیله به آگاهی می‌رساند کلیه ابلاغ مسئولیت هایی که در ایام انتخابات به منظور حضور رسمی بزرگواران در ستاد مردمی صادر شده بود،  تا تاریخ 20 تیرماه 1403 معتبر بوده  است.

بدیهی است در ادامه مسیر، برنامه ریزی و خط مشی  ستاد مردمی  آقای دکتر  پزشکیان استان خراسان رضوی در خصوص هم افزایی و   اخذ نظرات مشورتی متخصصین؛ چگونگی تبیین و اعلام  نظرات آنها  به مرجع ذیربط به اطلاع شما گرامی یاران خواهد رسید.

امید است با بهره گیری از نظریات و همفکری همگان، در مسیر تحقق اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، که در راستای عدالت خواهی  و ایجاد دولت کارآمد است، گام های موثری برداشته شود.

         با تمنای توفیق الهی برای جناب آقای دکتر پزشکیان و آرزوی سربلندی برای ملت شریف ایران

علیرضا ارزانی رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان خراسان