1

به امید جوانه زدن امید در قلب ایران

علیرضا ارزانی | رئیس ستاد مردمی دکتر پزشکیان در استان خراسان رضوی

انتخابات به پایان رسید و دکتر پزشکیان بر مسند ریاست دولت تکیه زد تا با حمایت کارشناسان و مردم، تراز متفاوتی از اخلاق و سیاست‌ورزی را به نمایش بگذارد.

امام علی (ع) در نهج‌البلاغه می‌فرمایند: «العدل اساس به قوام العالم»؛ یعنی«عدل‌، پایه‌ (و زیر بنایی) است‌ که‌ پایداریِ‌ جهان‌ به‌ آن‌ بستگی‌ دارد.» این جمله مصداق روشنی است بر عدالت و اصلاحات و البته بیانگر پیروزی حق است. در این میان بدون تردید موفقیت پزشکیان در جذب حداکثر آرا، بیانگر دغدغه شهروندان در برابر هزینه‌های سرسام‌آوری بود که کشور را تهدید می‌کرد.

پزشکیان استفاده از تخصص و دانش، تمرکز بر اولویت‌های اقتصادی و معیشتی، توجه به نظام سلامت و بهداشت، تقویت حقوق شهروندی و مشارکت عمومی، حفظ محیط زیست و منابع طبیعی، حمایت نخبگان و متخصصان و استفاده موثر از رسانه‌های نوین و شبکه‌های اجتماعی را وعده داده و حالا ماهم ایستاده‌ایم و همراهیم، تا آینده‌ای روشن و بهتر برای ایران رقم بخورد.

حالا باید با صدای بلند بگوئیم: به امید جوانه زدن امید در قلب ایران و سلام بر اخلاق و انصاف، سلام بر رفع تبعیض، سلام بر تعامل ملی و مشارکت بین‌المللی!

این پیروزی نشان دهنده آرمان‌ها و آرزوهای بزرگی است که ملت شریف ایران از شما انتظار دارند.

به گفته مسعود پزشکیان: «مردم عزیز ایران انتخابات تمام شد و این تازه آغاز همراهی ماست. مسیر دشوار پیش‌رو جز با همراهی، همدلی و اعتماد شما هموار نخواهد شد. دستم را به سوی شما دراز می‌کنم و به شرافتم سوگند می‌خورم که در این راه تنهایتان نخواهم گذاشت. تنهایم نگذارید.»