1

گردهمایی اهالی سخاوت و تجلیل از خیرین نبشابور

هر کس یک نیاز مومنی را روا سازد خداوند حاجت‌های فراوان او را روا سازد، که کمترین آن بهشت است.

? دوشنبه ۲ بهمن ماه مراسم گردهمایی اهالی سخاوت و خیرین نیک اندیش نیشابوری با حضور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی و مسئولین شهرستان در محل تالار میلاد نیشابور برگزار شد.

این مراسم در حالی با حضور پرشور خیرین برگزار شد که از کلیه نخبگان و ورزشکاران مجموعه تحت پوشش و خیرین مدرسه کمیته امداد تجلیل و قدردانی به عمل آمد.

 گردهمایی اهالی سخاوت و تجلیل از خیرین نبشابور

? به گزارش «صبح امروز» رضا سلم‌آبادی در مصاحبه‌ با خبرنگار صبح امروز، اظهار داشت: در حال حاضر بالغ بر ۱۹۳ هزار خانوار مستمر و معیشت بگیر با جمعیت نفری ۳۷۰ هزار نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند.

 

? وی در مورد مشارکت‌های مردمی عنوان کرد: ما در این حوزه ۴۹ هزار فرزند داریم که از این تعداد ۱۲ هزار نفر فرزند یتیم و الباقی محسنه هستند. وی افزود: از اول سال تقریباً ۲۰۰ میلیارد تومان مشارکت مردمی بوده که به حساب این افراد واریز شد.

 

? مدیر کل کمیته امداد خراسان رضوی با اشاره به اینکه سرانه واریزی برای فرزندان یتیم میانگین ماهانه بیش از ۸۰۰ هزار تومان است، خاطرنشان کرد: این سرانه برای محسنین بیش از ۳۵۰ هزار تومان در ماه می‌باشد.

 

? وی با بیان اینکه در ۱۰ ماه سال جاری در حوزه اکرام، مردم توانسته‌اند رکورد ۱۲ ماه سال گذشته را بشکنند، تصریح کرد: در حوزه مسکن ۵۱۰۰ واحد مسکونی در حال ساخت است که در کشور پیشرو هستیم و پیش بینی ما این است که تا ۱۴ اسفند هزار واحد مسکونی را بتوانیم تحویل بدهیم.

 

? سلم آبادی اذعان کرد: طبق آمار دی ماه استان خراسان رضوی ۱۸ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان درآمد نقد حامیان به حساب فرزندان را داشته‌ایم که تهران با رقم ۱۸ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان جایگاه دوم را به خود اختصاص داده است.

? مسعود میرادی: روزنامه‌نگار