1

دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی تا پایان امسال آماده بهره‌برداری می‌شود

قاسم شمسایی

دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در حال حاضر از بیش از 65درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد

شهردارمشهد گفت: دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در حال حاضر از بیش از 65درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است و تا پایان امسال آماده بهره‌برداری خواهد شد.

به گزارش روزنامه صبح امروز، محمدرضاقلندرشریف، دراین خصوص افزود: یکی از پروژه‌های عمرانی مهم در حوزه ترافیکی دوربرگردان غیر همسطح شهید میرزایی است.

وی اضافه کرد: این پروژه که در بزرگراه شهید بابا نظر و محدوده میدان بار نوغان در حال احداث است تأثیر بسیار زیادی بر کاهش بار ترافیکی این منطقه خواهد داشت.

شهردارمشهد بابیان اینکه وجود تعداد زیادی معارض در مسیر اجرای پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی اجرای پروژه را با تأخیر روبرو کرد اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش همکارانمان در سازمان عمران و منطقه سه 11 معارض موجود در مسیر رفع و پروژه اکنون به‌سرعت در حال احداث است.

قلندرشریف به اقدامات انجام‌شده دراین پروژه اشاره و تصریح کرد: برای احداث دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی تاکنون 684 تن آرماتوربندی،5هزارو 342 مترمربع قالب‌بندی،4هزارو 260 مترمکعب بتن‌ریزی انجام و 425 قطعه بتنی پیش‌ساخته به همراه 18 تیر پیش‌ساخته نصب‌شده است.

وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی 65 درصدی پروژه ادامه داد: زمان‌بندی بهره‌برداری پروژه دوربرگردان غیرهمسطح شهید میرزایی در قرارداد اواخر اسفندماه است اما از همکارانمان در سازمان عمران خواسته‌ایم تا تمام توان خود را به کار گرفته و با سرعت بخشیدن به کاراین پروژه را برای 22 بهمن آماده بهره‌برداری کنند.