1

تایید و یا نهی کاندیداها توسط مسئولان و مدیران تخلف است

🔻 تایید و یا نهی کاندیداها توسط مسئولان و مدیران تخلف است


🔻 مدیران خارج از ساعت اداری هم اجازه رفت و آمد در هیچ ستاد انتخاباتی را ندارند

🔹به گزارش «صبح امروز»سید هادی طباطبایی، معاون سیاسی استاندار، که به عنوان مهمان در جلسه شورای اداری شهر نیشابور حضور داشت با اشاره به اینکه دشمن از پیشرفت ایران در دنیا می‌ترسد، اظهار داشت: برای خدمت رسانی به مردم و مقابله با توطئه‌های دشمن ابتدا باید به مردم، خوب خدمت کنیم و در مرحله بعد باید آینده روشن نظام اسلامی را به مردم و مخصوصاً جوانان نشان دهیم تا بدانند و افتخار کنند.

🔹 وی ادامه داد: کشور ما در بسیاری از موضوعات رتبه اول منطقه و جزو ۱۰ کشور برتر دنیا است. ما تا چند سال قبل وارد کننده قایق بودیم اما امروز بزرگترین ناوگان نظامی را داریم و هفدهمین رتبه را در قدرتمندترین ارتش دنیا داریم.

🔹 طباطبایی همچنین ادعا کرد: ایران از اولین تولید کنندگان در زمینه کشف و ساخت داروهای ایدز و دیابت در دنیا است. وی در ادامه اذعان کرد: به رغم توانمندی‌هایی در حوزه اختراعات و اکتشافات و تولیدات، اما در حوزه معیشت مشکل داریم که البته علم و تولیدات ما به زودی ضعف حوزه معیشت را جبران خواهد کرد.

🔹 وی در نهایت مدعی شد: ضعف معیشتی ناشی از جنگ جهانی است، وقتی عراق به عنوان کشور همسایه جرات پس دادن پول ما را ندارد و خرید بعدش را تمدید می‌کند، این جنگ خودش یک جنگ جهانی است.

🔹 معاون سیاسی استاندار با تذکراتی به مسئولان و مدیران خاطرنشان کرد: انتخابات وظیفه دولت است اما ورود مدیران و مسئولان برای نهی و تایید یک کاندیدا در انتخابات بر اساس قانون جرم محسوب می‌شود و اگر اتفاق بیفتد با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

🔹وی اضافه کرد: مدیران و کارمندان با استفاده از امکاناتشان به هیچ عنوان حق تبلیغات ندارند هرچند که در هر فضای در خصوص افزایش مشارکت تبلیغات وظیفه ماست اما حق دفاع و یا اینکه بر علیه کاندیدایی صحبت کنیم را نداریم.

🔹طباطبایی تاکید کرد: حتی خارج از وقت اداری اجازه رفت و آمد در ستادهای انتخاباتی را و ارتباط با نامزدها را ندارید حتی اگر آن ستاد متعلق به برادرتان باشد زیرا شبهه ایجاد می‌کند.

🔹 وی افزود: در این دوره برای اولین بار صدا و سیما امکاناتی را فراهم می‌کند که هر حوزه انتخابیه امکان پخش تلویزیونی داشته باشد تا به صورت رایگان در فضای گسترده، کاندیداهای خودشان را معرفی کنند.