1

ن وَالْقَلَمِ وَمَا يَسْطُرُونَ

امروز شریف ترین مزار، مزارِ شریف آن خبرنگار شهیدی است که در خون خویش غلطید و جوهر سرخ قلم اش، راه آزادگی و صلابت را برای مردم ایران اسلامی به رشته تحریر درآورد.

ضمن پاسداشت خاطره شهدای اصحاب رسانه،جد و جهد شما عزیزان را در برافروختن چراغ اطلاع‌رسانی مستقل و مسئولانه ارج می‌نهیم و می دانیم بی شک،دستیابی به قله‌های پیشرفت،سربلندی و سعادت کشور ، مراقبت از منافع ملی و مصالح مردم و آرمان‌های ارزشمند انقلاب اسلامی جز با حق‌جویی، صدق و مجاهدت در عرصه آگاهی ممکن نمی‌شود.
خبرنگاران همواره بازوی توانای مسئولان نظام بوده اند و هرجا خطا و قصور و اشتباهی دیده اند، بی پروا و صادق آن را گوشزد کردند و خوش بحال آن مسئولی که صدای دلسوزان نظام و انقلاب را از دهلیزهای روشن خبر شنید و در راستای اصلاح امور گام برداشت و بد به حال آنانی که این نقد دلسوزانه را غرض ورزی پنداشت و راه خدمت را گم کرد.
در سال های گذشته و در مقاطعی حساس که دشمنان اسلام و ایران و انقلاب بر آن بودند تا با خدعه و نیرنگ و دسیسه، ریسمان محکم انقلاب را پاره کنند و با اغتشاش و بی نظمی، آرامش کشور را برهم زنند، این خبرنگاران بودند که مردم را با حقایق آشنا کردند.
خدمات دولت و نظام به مردم که وظیفه ذاتی هر حاکمیتی برای مردم شریف خود است، جز از زبان صادق اهالی رسانه باورپذیر نبوده و نیست و خبرنگاران در انتشار اخبار برای جامعه از هیچ کوششی فروگذار نکرده اند.
در سال جاری که انتخابات مجلس شورای اسلامی را در پیش داریم، بیشتر از گذشته باور داریم حضور و همت اهالی رسانه در برگزاری باشکوه انتخابات که تجلی اراده ملی مردم برای سرنوشت خویش است تا چه اندازه حائز اهمیت است و اینک که در آستانه آغاز رسمی فعالیت های ستاد انتخابات استان می باشیم، از برادران و خواهران خبرنگار خواهشمندم همانند گذشته یاریگر ما باشند تا آنچه در شان و شایستگی مردم عزیز ایران اسلامی است را به ایشان تقدیم نماییم.
هفدهم مرداد روز بزرگداشت مقام خبرنگار و اصحاب رسانه را که روز احترام به حقوق ملت در دسترسی به اطلاعات صحیح، فوری و مناسب است را تبریک عرض می‌نماییم.

سید هادی طباطبایی

معاون سیاسی استاندار و رئیس ستاد انتخابات استان خراسان رضوی