1

اولین گردهمایی بزرگ فعالان مجازی استان

مریم اصغری

دون تردید اگر چند سال قبل می‌خواستیم از تبلیغات در فضای مجازی بگوییم، باید ابتدا به ضرورت آن می‌پرداختیم. اما امروز بی‌گمان نسل‌های دهه هفتاد به بعد که آینده هر کسب و کاری را تشکیل می‌دهند، به خوبی با این فضا آشنایند؛ چراکه آنها در این فضا بزرگ شدند، بازی کردند، درس و کتاب خواندند و مدرسه رفتند، خرید کردند و فروش داشتند، تاکسی سوار شدند، فیلم دیدند و تفریح یا حتی کار پیدا کردند…

در یک کلام، آن‌ها در این فضا زندگی کرده و می‌کنند. بنابراین امروزه با ضریب نفوذ بالای اینترنت و گوشی‌های هوشمند، هر کسب و کاری برای ترویج و اطلاع رسانی خدمات و محصولات خود، ناگریز است از توجه به فضای مجازی برای مارکتینگ و تبلیغات و روابط عمومی و برندینگ خود استفاده کند و در این بین، بلاگرها و اینفلوئنسرها و در یک کلام فعالان مجازی، نقش پررنگی در این حوزه ایفا می‌کنند. چراکه برای مخاطب امروز اثرگذارند.

به گزارش روزنامه «صبح امروز» شامگاه جمعه، اولین گردهمایی بزرگ فعالان مجازی استان خراسان رضوی همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع)در مجموعه عمارت سلطانیه با مدیریت محسن مرادیان و با رویکرد استفاده از ظرفیت و پتانسل این افراد در هم افزایی فعالیت‌های اقتصادی مشهد برگزار شد.

در این مراسم که میزبانی آن بر عهده آژانس رسانه‌ای «رسا» با مدیریت احسان حصاری بود، قریب به یکصد نفر از بلاگرهای مطرح استان گرد هم آمده بودند.

حصاری در جمع این فعالان مجازی مطرح کرد: نگاه آژانس از برگزاری این مراسم این است که با توجه به پتانسیل استان در حوزه فضای مجازی، بتوانیم از  ظرفیت کلی این افراد بهره برده و دیگر برای تبلیغات در سطح کشوری نیازی به فعالین خارج از استان نداشته باشیم.