1

تردید در ارائه کالابرگ الکترونیکی

یک عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در مصاحبه با اقتصادآنلاین گفت: مجلس تردید دارد که ارائه کالابرگ الکترونیکی روش مناسبی است یا خیر؟
به گزارش اقتصادآنلاین، دولت سیزدهم بعد از اعمال جراحی اقتصادی، قول ارائه کالابرگ الکترونیکی پس از ۲ماه پرداخت یارانه نقدی را داده بود، چرا که بر اساس تکلیف قانون بودجه ۱۴۰۱ ملزم شده بود کالاهای اساسی را با استفاده از کالابرگ الکترونیک و با قیمت‌های شهریور ۱۴۰۱ به دست مردم برساند. با این حال زمزمه ادامه روند یارانه نقدی حتی بعد از شهریور ماه نیز به گوش می‎رسد. علی رضایی، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در این خصوص به اقتصادآنلاین گفت: در خصوص ارائه کالابرگ الکترونیکی یا ادامه پرداخت یارانه نقدی هنوز بین دولت و مجلس اختلافاتی وجود دارد و به جمع‌بندی نرسیده‌اند.
وی در ادامه بیان کرد: در حقیقت مجلس به یک جمع بندی نهایی ایده‌آل که مورد پذیرش اکثریت جامعه باشد، نرسیده و دولت هم هنوز نتیجه نهایی را اعلام نکرده است.
رضایی با اعلام اینکه مجلس تردید دارد که ارائه کالابرگ الکترونیکی کار مناسبی است، اظهار کرد: شاید اینکه مردم را بعد از دریافت چندین ماه یارانه نقدی به سمت کالابرگ الکترونیکی ببریم، شرایط مناسبی ایجاد نکند. مجلس تردید دارد که ارائه کالابرگ الکترونیکی روش مناسبی است یا خیر؟
در پایان اعلام کرد: در این مورد تردیدهای زیادی وجود دارد و باید اجازه دهیم دولت و مجلس و کمیسیون مربوطه به یک جمع بندی کلی برسند که احتمالاً تا آخر این ماه نتیجه اعلام می‌شود.