1

تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام حاشیه شهر مشهد در اولویت است

استاندار خراسان رضوی گفت: برخی از طرحهای عمرانی در مناطق حاشیه شهر مشهد در دست اجراست که تکمیل آنها در اولویت است و باید زودتر به نتیجه برسد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، یعقوبعلی نظری روز جمعه در بازدید از محلات حاشیه شهرک شهید رجایی و شهید باهنر مشهد افزود: در کنار تکمیل طرحهای نیمه تمام، پروژه‌های مورد نیاز محلات و مناطق حاشیه شهر مشهد با توجه به ظرفیت و امکانات بایستی در دستور کار قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه شهروندان توقع نداشته باشند همه مشکلات به یکباره برطرف شود، اظهار داشت: در راستای خدمت به مردم هر اقدامی از دست مسوولان برآید، با افتخار انجام می‌دهند.

استاندار خراسان رضوی گفت: شهروندان حاشیه شهر مردمی انقلابی، متدین و دلسوز هستند که در دوران انقلاب اسلامی و دفاع مقدس شهدای گرانقدری تقدیم انقلاب اسلامی کرده‌اند.

نظری بیان کرد: با هم‌افزایی بین شهرداری، شورای اسلامی شهر، دستگاههای اداری، ستاد بازآفرینی و دیگر نهادها در بخش‌های مختلف طی سه سال آینده  اقدامات لازم در محلات حاشیه شهر  صورت می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی با حضور در شهرک شهید رجایی و شهید باهنر از چند طرح عمرانی این مناطق بازدید کرد.

یعقوبعلی نظری در ادامه بازدیدهای خود از حاشیه شهر مشهد، در شهرک شهید رجایی و باهنر این شهر حاضر شد و از چند پروژه عمرانی و عام المنفعه از جمله بهسازی معابر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای، مرکز آموزشی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و کال طرق بازدید کرد.

 

بازدید از راه روستای “دستگردان” و یک کارگاه خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار، دیدار با یک خانواده شهید و خانواده‌های نیازمند و دیدار چهره به چهره با مردم این منطقه از دیگر برنامه‌های حضور استاندار خراسان رضوی در حاشیه شهر مشهد  بود.