مصاحبه با آقای رضایی، شرکت رامین گستر

جناب آقای رضایی لطفا در مورد بیوگرافی و رزومه خود و مجموعه توضیحاتی ارائه دهید؟
اینجانب یحیی رضائی متولد 1346، بعداز گرفتن دیپلم در دبیرستان شهید مدرس در دانشکده تربیت معلم شهید بهشتی مشهد در رشته ادبیات فارسی ادامه تحصیل دادم و بعد از پایان دوره تربیت معلم به عنوان معلم ادبیات مشغول به کار شدم که در این حین به واسطه ملک پدریمان که در بلوار مصلی واقع شده بود با توجه به شرایط آن محل به شغل عمده فروشی مواد غذایی رو آوردم و بعد با توجه به شرایط بازار آن زمان احساس نیاز به امر تولید نمودم که با برادرم که در کار شراکت داشتم در سال 1373 یک واحد تولیدی در جاده سرخس راه اندازی نمودیم و بعد برای گسترش آن در سال1380 در محل کنونی به خاطر شرایط مکانی ایده ال، شرکت رامین گستر شرق را در مساحتی به متراژ یکصد هزار متر مربع تاسیس نمودیم که البته از همان سال 1373تقریبا حداکثر محصولات را به کشورهای همجوار افغانستان ،پاکستان ، آذرباریجان، آسیای میانه ، عراق و حوزه خلیج فارس ارسال نموده ایم .

لطفا محصولات مجموعه را بطور کامل نام ببرید .
فراورده های تولیدی شرکت رامین گستر شرق با پنج نام تجاری گنج- آتنا- نارفین- ردگون- هیراد در بازار ارائه می گردد.
از سال 1381 تا کنون مجوزهای لازم برای محصولات سفیدکننده خانگی ، شیشه پاک کن ، شامپو بزرگسال ، مایع دست شوئی ، لکه بر مبل و فرش، شامپو فرش ، گازپاک کن ، مایعات لباسشویی ، جرم بر ، نرم کننده لباس ، صابون ارایشی و بهداشتی و رختشویی با تنوع بسته بندی 160نوع محصول اخذ شده است . از سال 1398 تصمیم بر این شد که در حوزه ارایشی وارد شویم که این امر منجر به تولید انواع کرمهای آرایشی و وازلین گردیده است.

وجه تمایز رامین گستر شرق با سایر رقبا چیست ؟
رامین گستر شرق با مساحتی برابر یکصد هزار مترمربع به عنوان بزرگترین تولیدکننده کارخانه تولید مواد شوینده در مشهد می باشد . تنوع محصولات و کیفیت ثابت و یکنواخت و تولید کامل صفر تا صد اقلام مصرفی و همیشه در صحنه فروش بودن سبب شده است تا سهمی شایسته در بازار شوینده خراسان و باتبع کشوری و صادرات داشته باشیم.
قرار گرفتن در مسیر تردد مرکزشرق وشمال شرق کشور و نزدیکی به گمرکات شرق و شمال شرق کشور سبب شده است جهت حمل ونقل مواد اولیه وصادرات محصولات به کشورهای همجوار مزیت بهتری داشته باشیم .

به نظر شما برای مشتری کیفیت محصول مهم تر است یا قیمت ؟
هردو ایتم لازمه کار دائم برای یک تولید‌کننده می‌باشد در‌واقع شرکتی موفق است که محصولات آن کیفیت مناسب همراه با قیمت مناسب در اختیار مصرف کننده قرار گیرد .

با توجه به اینکه شما یک کارافرین موفق در حیطه تخصص خودتان هستید .برای کسانی که میخواهند کسب وکاری شروع کنند چه پیشنهاد و توصیه ای دارید ؟
از نظر بنده فعلا وارد شدن به این صنعت در ایران بدلیل اشباع شدن بازار توجیه اقتصادی ندارد . مگر اینکه آن فرد در زمینه خاصی بصورت کاملا تخصصی اقدام نماید و بتواند کالای جدید با شرایط خاص تولید نماید .
توصیه می کنم جهت شروع هر کاری توکل به خدا صبر و پشتکار و تلاش فراوان لازم و ضروری می باشد یک کارافرین ناملایمات زیادی را بایس در کلیه مراحل کار تحمل نماید و همیشه ثابت قدم و پایدار باشد .

image_print
659 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *