1

فاصله ما با شما به اندازه یک طعم بیاد ماندنی است

این شعار مجموعه رستوران امیران دژ است که با غذاهای خوش طعم و لذیذ و بیادماندنی در یاد ها می‌ماند. رستوران امیران دژ، با محیطی آرام و زیبا، با مدیریت آقای امیر جدی در تابستان سال ۹۹ افتتاح شد. این مجموعه نوپا با فضایی دلنشین و غذاهایی عالی، مناسب دورهمی های خانوادگی و دوستانه و همچنین برگزار کننده مراسم ها و سوپرایزهای شما است. منوی پرطرفدار این مجموعه، سینی رفاقتی، سینی اعیونی، چلوکباب لقمه ویژه، جوجه مخصوص، سرویس چای، دسر ویژه امیران دژ و… است.
کباب لقمه پرطرفدار این مجموعه با کباب لقمه های معمولی تفاوت دارد، آقای جدی در ارتباط با تفاوت طعم غذاها بیان کرد: در کبابهای معمولی معمولا گوشت گوساله و قلوه گاه گوسفندی استفاده می‌شود اما کباب لقمه امیران دژ فقط با گوشت خالص گوسفندی درست می‌شود که طعم و مزه ای عالی دارد. چلو های مجموعه هم با برنج ایرانی کشت دو طبخ و ارائه می‌شود.

وی در ارتباط با تمهیدات بهداشتی مجموعه خاطر نشان کرد: در مجموعه ما تمامی پروتکل های بهداشتی رعایت می‌شود مانند ضدعفونی تخت ها، استفاده از ماسک، قرار دادن مایع ضدعفونی کننده در اختیار مشتریان عزیز، انجام تست و چکاپ کرونا هر ۲۰ روز برای کارکنان، همچنین نیروی جدید هم باید قبل از ورود تست کرونا دهد.
وی همچنین اشاره کرد: به طور کلی برنامه ای که برای مجموعه امیران دژ داریم، تشکیل شعبه هایی در سراسر ایران و مخصوصا مناطق پر رفت و آمد مانند کیش، تهران، چالوس، شمال و … است. علاوه بر آن این مجموعه که به صورت خانوادگی اداره می‌شود قصد دارد به صورت تخصصی، سینی های متفاوت و جذاب را با قیمت های مناسب ارائه کند و در فاز دو این مجموعه غذایی سرو شود که طعم های خاص و بیادماندنی دارد که در ایران تک باشد. همچنین با گسترش سیستم نورپردازی مجموعه، فضایی دنج تر برای صرف شام مشتریان عزیز فراهم می‌شود. در آینده‌ای نزدیک نیز فست فود امیران دژ نیز افتتاح خواهد شد.