1

لزوم توسعه فعالیتهای دیجیتال مارکتینگ سازمان همیاری در جهت ایجاد درآمدهای پایدار

به گزارش صبح امروز دومین جلسه هیات مدیره شرکت همیاران توسعه پیمان شمال شرق بر لزوم توسعه و ساماندهی فعالیتهای حوزه بازرگانی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ توسط این شرکت جدید وابسته به سازمان همیاری شهردارهای خراسان رضوی در جهت ایجاد درآمدهای پایدار برای مجموعه تاکید شد.
به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی، این جلسه ظهر امروز 7 شهریورماه با حضور محمد سنجری مدیرعامل سازمان همیاری و سیدحسین محمدزاده سرپرست شركت همياران توسعه پيمان شمال شرق دیگر سهامداران برگزار شد.
در این جلسه اقدامات و برنامه ریزی های انجام شده به منظور توسعه فعالیتهای حوزه دیجیتال مارکتینگ این شرکت جدید وابسته به سازمان همیاری و همچنین برنامه ها و سازوکارهای لازم برای انجام فعالیتهای اقتصادی آتی مورد بررسی قرار گرفت.
همچنین ضمن تاکید بر لزوم تسریع از سرگیری دوباره فعالیتهای سامانه فروش اینترنتی معین کالا ، مقرر شد با حمایت سازمان همیاری فعالیتها، برنامه ها و طرح های اقتصادی جدید و خلاقانه در این حوزه با پیگیری شرکت توسعه پیمان شرق تدوین و عملیاتی شود.
در این جلسه تاکید بر تعیین برنامه عملیاتی و بودجه این شرکت با توجه به تفاوت ساختار فعالیت های آن با سایر مجموعه های تابعه سازمان و برخط بودن سامانه ثبت سفارشات و فروش محصولات بر لزوم تدوین استراژی های مشخص کوتاه مدت جهت افزایش سهم شرکت از بازار تاکید شد.
لزوم توسعه تعاملات و ارتباط گیری مجدد با فروشندگان همکار با مجموعه معین کالا ، به روز رسانی سامانه فروش اینترنتی و حسابرسی کامل فعالیت ها با توجه به تفاوت ساختار مالی شرکت با شکل سنتی از دیگر مسائلی بود مورد تاکید محمد سنجری مدیر عامل سازمان همیاری و سرپرست شرکت قرار داشت.