1

گفتگو با مدیریت مجموعه قرمه سرای پل

مجموعه قرمه سرای پل شاندیز با مدیریت آقای محمدامین افشاریان شاندیز واقع در یکی از نقاط خوش آب و هوای شاندیز، با دو فضای مجزا، رستوران و سنتی سرا قرار دارد. این مجموعه ۳هزارمتری که در مسیر مجموعه اقامتی توریستی مهندس شهرستانی که جمعیتی زیادی را همه روزه به‌خصوص روزهای تعطیل به خود جذب میکند و در ورودی پل اتصال شهر شاندیز با زمین های ارگانهای مختلف و تپه ها و دره‌های بسیار زیبا و دور نمایی از چند روستا در مسیر سفیدرود واقع شده است. از ویژگی های دیگر این مجموعه می‌توان به کیفیت عالی، تنوع غذایی بالا، غذاهای خوش طعم، قیمتهای استثنایی و قابل تحسین اشاره کرد.

 

مدیریت این رستوران محبوب از سابقه شیشلیک می‌گوید: شغل پدر من آشپزی است و من هم با علاقه ای که به آشپزی داشتم به شغل پدر روی آوردم. حدود ۴۰ سال پیش که کباب دسته دار به نام شیشلیک شاندیز که قرار دادن ۶ تکه گوشت دنده کبابی یا همان کباب دسته دار بود، معرفی شد. ایده این نوع کباب از کباب‌گیر های شاندیز بود و پدر من نیز جزء آنها بودند و سپس شیشلیک به نام شاندیز در تمام کشور شناخته شد. من هم با تلاش های فراوان در چند شهر شیراز، کیش، شمال برای یادگیری انواع غذاهای ایرانی و خارجی رفتم و بعد از یادگیری فوت و فن آشپزی اصلی از پدر، در سن ۱۸ سالگی بصورت حرفه ای وارد کار شدم.

 

همچنین وی در ارتباط با مجموعه قرمه سرای پل بیان کرد: مجموعه قرمه سرای پل دارای مکانی زیبا، طبیعتی بکر، سرد و محیطی آرامش‌بخش است که دل هر طبیعت دوستی را به وجد می‌آورد. همچنین این مجموعه باب سلیقه همه کسانی است که بخواهند از زندگی شلوغ شهر مشهد به اینجا پناه آورند و از غذاهای خوشمزه اینجا به نام قرمه معروف مجموعه و سینی های مخصوص لذت ببرند. این مجموعه یک غذای ابتکاری و خلاقانه و مختص سرآشپز دارد به نام جوجه عباس (جوج عباس) که پخت مرغ کامل به روش ماهیچه است و طعمی خوشمزه و منحصر به فرد با قیمتی استثنایی دارد.

وی در ارتباط با پروتکل های بهداشتی علیه بیماری کرونا خاطر نشان کرد: این مجموعه نیز دست خوش بیماری منحوس کرونا در روزهای تعطیل بدون فعالیت بوده است و در وضعیت های بیرون بر با رعایت کامل موارد بهداشتی و پروتکل ها سرویس دهی انجام می‌شود. در این مجموعه تمامی پروتکل های بهداشتی از جمله پوشیدن لباس فرم پرسنل، ماسک زدن، پوشیدن دست‌کش برای کلیه پرسنل الزامی است‌. تهیه مواد ضدعفونی کننده به مقدار لازم جهت استفاده مشتریان عزیز نیز از وظایف قراردادی مدیریتی در جهت اطمینان مشترین عزیز می‌باشد.

 

 

همچنین آقای افشاریان اشاره کرد: این مجموعه با اهدافی بلندمدت و روشن رو به آینده پیش می‌رود تا با توکل به خدا وحمایت مسئولین و مشتریان عزیزش با ایجاد مجموعه های جدید و زنجیره ای و کارآفرینی و ایده های جدید و خلاق در مسیر رشد کیفیت غذاهای خود و ادغام منوها و روش‌های پخت جدید و خلاقانه و ایجاد امکانات در جهت رفاه بیشتر مشتریانش ولذت بردن از طبیعت تلاش خواهد کرد.