1

بیانیه شورای مرکزی راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت اله رییسی در حمایت از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب

شورای مرکزی راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت اله رییسی در حمایت از لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا بیانیه‌ای را صادر نموده است.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

واعتصموا به حبل الله جمیعا و لا تفرقوا

ملت بزرگ و فهیم ایران اسلامی

سلام علیکم

سجده شکر به درگاه حضرت حق می گذاریم که بار دیگر بر ما منت نهاد تا بتوانیم با حضور در پای صندوق های اخذ رای ، نقشی مهم در  اقتدار بیش از پیش کشور عزیزمان داشته باشیم.

به دنبال شروع پروسه انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و پس از اعلام تایید صلاحیت ها، اعضا محترم شورای ائتلاف نیروهای انقلاب به نیت قرب الی الله ،در سراسر کشور ، گرد هم آمدند و با در نظر گرفتن تمامی ضوابط و معیارهای مدنظر امام راحل(ره)  و پیروی از منویات رهبر فرزانه انقلاب(مدظله العالی)  و در راستای  عمل به وصایای  شهدای گلگون کفن،نسبت به تهیه لیست و معرفی به ملت قهرمان این سرزمین  در تمام شهرها و روستا ها  اقدام نمودند.

لذا شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت اله رییسی ضمن اعتماد به این  شورا و تبعا لیست های اعلامی در جهت حضور افراد جوانگرا،انقلابی،وفادار، متعهد،کاردان،متخصص اعلام حمایت کامل ستاد های مردمی آیت الله رئیسی را از افراد حاضر در لیست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی ( شانا ) اعلام می نماید و همگان را به حضور پرشور و باشکوه در پای صندوق های اخذ رای و انتخاب حضرت ایت اله رییسی برای  تصدی جایگاه ریاست جمهوری و افراد انقلابی و متخصص معرفی شده در لیست های شورای ائتلاف نیروهای انقلاب جهت حضور در صحن شوراهای شهر خصوصا در کلان شهرهای تهران،مشهد،شیراز،اصفهان،اهواز،تبریز و.. دعوت می نماید.

خدایا چنان کن سرانجام کار

تو خشنود باشی و ما رستگار

شورای راهبردی ستادهای مردمی حضرت آیت الله رئیسی

تهران _۲۶ خردادماه ۱۴۰۰