1

با درآمد فردایتان، امروز خرید کنید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در چارچوب طرح کالاکارت، این امکان را به شما می‌دهد كه درآمد فردای خود را امروز هزينه كنيد.

 

به گزارش روابط عمومی بانک مهر ایران، طرح کالاکارت این بانک با افزایش قدرت خريد مشتريان ارائه شده است. شما مي‌توانيد بدون نياز به سپرده‌گذاري، نسبت به دريافت كالاكارت با سقف ۲۰ ميليون تومان اقدام كرده و از فروشگاه‌هاي متعدد در سراسر كشور اقلام مورد نياز خود را خريدراي كنند.
گفتنی است فروشگاه‌های مختلفی طرف قرارداد بانک مهر ایران هستند و دامنه آن‌ها از فروشگاه لوازم خانگي و تلفن همراه تا پوشاک و… را در بر مي‌گيرد. ليست اين فروشگاه‌ها از طريق وب‌سايت بانک مهر ايران به آدرس qmb.ir و در صفحه مربوط به طرح کالاكارت قابل مشاهده است.

چرا کالاکارت بانک مهر ایران؟
کارت اعتباری از سوی بانک‌های مختلف ارائه می‌شود، اما مزيت کالاکارت بانك مهر ايران نسبت به طرح‌هاي مشابه اين است كه مشمول دريافت سود نمي‌شود. از آنجايي كه بانك مهر ايران بانك تخصصي قرض‌الحسنه بوده و تمام طرح‌هاي اعتباري آن نيز بر اساس اين عقد اجرا مي‌شود، كالاكارت نيز همچون ساير طرح‌هاي اين بانك مشمول دريافت سود نبوده و تنها كارمزدي به آن تعلق مي‌گيرد كه حداكثر ۴ درصد است.
دریافت اقساط کالاکارت یک ماه پس از صدور کارت آغاز می‌شود. همچنین تعداد اقساط بين ۶ تا ۱۲ ماه خواهد بود. در صورتي كه مشتري به‌صورت منظم اقساط خود را پرداخت كند، امكان شارژ مجدد حساب بلافاصله پس از پرداخت اقساط تسهيلات قبلي، براي دفعات زياد و بدون تشكيل پرونده و ضامن وجود دارد.
نکته دیگر اینکه خرید اقساطی کالا معمولاً با افزايش قيمت کالا همراه مي‌شود، اما در چارچوب طرح كالاكارت، پذيرندگان قيمت كالا را افزايش نمي‌دهند.

استقبال مردم از کالاکارت
تا پایان آبان ماه، بیش از ۱۰هزار و ۶۰۰ کالاکارت به مشتریان بانک مهر ایران ارائه شده که مجموع اعتبار آن‌ها تقريباً به ۱۴۹۰ ميليارد ريال مي‌رسد.  گفتني است سه استاني كه بيشترين استقبال از طرح كالاكارت را داشته و از نظر تعداد و مبلغ بالاترين كالاكارت دريافتي را داشته‌اند، كرمانشاه، خراسان رضوي و خوزستان هستند.
برای دریافت کالاکارت تنها کافی است به یکي از شعب بانك مهر ايران مراجعه كرده و پس از تشكيل پرونده، كالاكارت خود را دريافت كنيد. مرحله بعد مراجعه به فروشگاه‌هاي طرف قرارداد بانك و خريد كالاست. پس از يك ماه اقساط شما آغاز مي‌شود.