1

کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از امروز بازگشایی می‌شوند 

پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی خراسان‌رضوی، برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز 18شهریورماه، کتابخانه‌های عمومی سراسر استان خراسان‌رضوی بازگشایی می‌شوند.
به گزارش روزنامه «صبح امروز» و به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، به دنبال ابلاغ مصوبه ستاد کرونای استان، پس از تعطیلی کتابخانه‌های عمومی، مستقل، عمومی مشارکتی و سالن‌های مطالعه خصوصی دارای مجوز خراسان رضوی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، از امروز کتابخانه‌های عمومی سراسر استان خراسان‌رضوی بازگشایی می‌شوند.
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی گفت: پس از آغاز شیوع ویروس کرونا در کشور و استان خراسان رضوی در اسفندماه سال گذشته کتابخانه‌های عمومی استان در مرحله اول از ابتدای اسفند تا پایان خردادماه تعطیل و بعد از یک فعالیت یک ماهه کتابخانه‌های عمومی با شیوع مجدد ویروس کرونا در پایان تیرماه تعطیل شدند که با موافقت ستاد کرونا استان مجوز بازگشایی کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی از 18 شهریوماه صادر شد.
وی ادامه داد: ارائه خدمات کتابخانه‌ای از جمله امانت و برگشت کتاب در کتابخانه‌ها انجام شده و حضور اعضای کتابخانه‌ها در سالن‌های مطالعه کتابخانه‌ها و سالن‌های مطالعه خصوصی دارای مجوز نیز با یک چهارم ظرفیت انجام می‌شود.