1

روزنامه دستبافته‌ها !

عبدالله احراری 

با لطف و محبت تحریریه و سایر ارکان روزنامه وزین صبح امروز از این شماره در همین صفحه ستونی تحت عنوان روزنامه دستبافته‌ها خواهیم داشت که در زمینه‌های اطلاع رسانی؛ترویج و تبلیغ کلیه دستبافته‌های ایرانی فعالیت خواهد نمود.این ستون با حمایت معنوی شبکه ملی دستبافته‌های داری و دستگاهی و زنجیره دستبافته‌های سامانه پیشه تلاش خواهد نمود که در درجه اول اطلاعات پایه و کاربردی در خصوص شناخت دستبافته‌ها به شهروندان ارایه داده و زمینه آشتی بیشتر شهروندان با انواع دستبافته‌های ایرانی را فراهم نماید.

علاوه بر این‌ها در این ستون مطالبات پایه و اساسی ذینفعان دستبافته‎ها به اطلاع مراجع تصمیم‌گیر و تصمیم‌ساز خواهد رسید. همچنین ارتقای دانش فنی و تبادل تجربیات؛معرفی پیش کسوتان و بیان چالش‌ها و ارائه پیشنهادات برای انواع دستبافته‌ها از دیگر اهداف روزنامه دستبافان خواهد بود.

لذا از همه فعالان و فرهیختگان و متولیان حوزه دستبافته‌های داری و دستگاهی تمنا دارم در این خصوص روزنامه دستبافته‌ها را یاری نمایند و با طرح دیدگاه‌های خود و ارسال نقطه نظرات خود جهت درج آن در این روزنامهبهغناوجامعنگریآنکمکنمایند.

همچنین در این ستون ما تلاش خواهیم نمود سوالات و درخواست‌های شما را متولیان امور مطرح و پاسخ این عزیزان را اطلاع‌رسانی نماییم.

روزنامه دستبافان هر ماه در محل دفتر روزنامه نشست تخصصی برگزار نموده و چالش‌های فراروی هر یک از دستبافته‌ها و دست‌دوزها بحث و بررسی شود. با ما باشید