1

تراق در کوه‌پارک مشهد ممنوع شد

معاون خدمات شهری شهرداری مشهد گفت: خودروهای آتش نشانی از امروز (یکشنبه) برای جلوگیری از اتراق شهروندان در کوه پارک و بولوار فرودگاه این شهر مستقر می‌شوند.
به گزارش صبح امروز مهدی یعقوبی با اعلام این خبر افزود: با توجه به تاکید ستاد استانی پیشگیری از ویروس کرونا مبنی بر اجرای محدودیت‌ها برای هرگونه اتراق و تجمع و رعایت فاصله گذاری اجتماعی، طبق برنامه ریزی‌های انجام شده علاوه بر استقرار ماشین آلات آتش نشانی در کوه پارک و بولوار فرودگاه برای جلوگیری از هرگونه اتراق و تجمع ، در ۱۲ بوستان بزرگ شهر نیز ۱۰۰ نیروی داوطلب برای آموزش چهره به چهره مباحث پیشگیری از شیوع ویروس کرونا مستقر شده‌اند.
وی ادامه داد: همچنین روزانه ۲۲۰ کارگر خدمات شهری و ۳۰ خودرو، گندزدایی و ضدعفونی اماکن عمومی و نقاط پرتردد سطح شهر را انجام می‌دهند و گندزدایی مراکز سرپوشیده نیز توسط ۱۳ گروه ویژه انجام می‌شود.
معاون شهردار مشهد گفت: معابر و مکان‌های حساس شهر نیز با اولویت نقاط پرتردد مانند بیمارستان‌ها و مراکز خرید ۲ نوبت در روز ضدعفونی می‌شوند.
وی افزود: تمامی وسایل بازی در بوستان‌ها محصور شده و اقدامات فرهنگی و اجتماعی در کوه پارک نیز از شب گذشته تعطیل شده ‌است.