1

بیمارستان رضوی؛ نگین همیشه درخشان درمان در مشهد

.معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی مشهد عنوان کرد: بیمارستان رضوی نگین همیشه درخشان درمان در مشهد است.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان رضوی، دکتر شاپور بدیعی اول در حاشیه نشست هم‌اندیشی و تبادل تجربیات در مبارزه با کرونا که با حضور مدیرعامل بیمارستان رضوی در دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد، گفت: در واقع آستان قدس رضوی به‌عنوان نماینده ویژه اماکن مذهبی کشور همواره باعث برکت بوده و بیمارستان رضوی که متعلق به این آستان مقدس است، برای مجموعه‌های درمانی مشهد مقدس قابل احترام و ارزش فراوانی است.
وی افزود: بیمارستان رضوی مجزا از فضای درمانی با تکنولوژی بالا و سطح خدمات عالی که ارائه می‌دهد، از نظر جایگاه معنوی که دارد، بسیار ارزشمند است و باید اذعان کرد که این مرکز درمانی و مسئولان آستان قدس رضوی نیز در یاری رساندن به دانشگاه علوم پزشکی مشهد حین شیوع کرونا و تلاش برای مهار آن، از هیچ کمکی دریغ نورزیده و زحمات فراوانی را متحمل شدند.
دکتر بدیعی از همکاری‌های آستان قدس رضوی به ویژه بیمارستان رضوی با دانشگاه علوم پزشکی مشهد در این ایام ابراز خرسندی کرده و اذعان داشت: طی این ایام بیمارستان رضوی برخی از بیماران را با تعرفه‌های دولتی پذیرش و ترخیص کرده و این در حالی است که خدمات بسیار ارزنده‌ای را به این مراجعان ارائه کرده است.
وی تصریح کرد: در واقع بیمارستان رضوی به عنوان یک نگین درخشان در درمان شهر مقدس مشهد شناخته می‌شود و این امر نشان می‌دهد که در لحظه‌های سخت همیشه تولیت آستان قدس رضوی و مسئولان مجموعه‌های ذی‌ربط در آستان قدس رضوی در کنار مردم هستند.
دکتر بدیعی اظهار کرد: امروز طی جلسه‌ای به منظور تبادل تجربیات این مرکز درمانی در خدمت مسئولان این بیمارستان بودیم و باید اذعان کنم که روحیه مردمی در آن‌ها به‌وفور قابل مشاهده است.
وی ادامه داد: با توجه به انتقال بیماران با مشکلاتی نظیر سکته‌های مغزی در این ایام به این بیمارستان فوق تخصصی، مذاکراتی در خصوص ادامه همکاری‌های فی ما بین پیش آمد که امیدواریم این رابطه بسیار خوب و حسنه که در این حوزه درمان در شهر مشهد وجود دارد و در ایام مبارزه با ویروس کرونا منسجم‌تر مشاهده شد، با قوت بیشتری ادامه یابد.
دکتر بدیعی در پایان خاطرنشان کرد: حضور و همکاری مؤثر بیمارستان‌های خیریه، خصوصی و نظامی مشهد با دانشگاه علوم پزشکی این شهر مقدس طی ایام بر هیچ کس پوشیده نیست و همه واقفیم که هر کسی در هر پوششی برای یک بیمار در این شهر کار درمانی انجام دهد، جزو خانواده درمان مشهد محسوب شده و سعادت دارد که به زائران و مجاوران حرم امام رضا(ع) کمک کند که این امر از اجر معنوی نیز برخوردار خواهد بود.