1

تاکید رئیس کل دادگستری خراسان رضوی بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی

عاطفه خوافیان

به گزارش روزنامه صبح امروز، غلامعلی صادقی بر لزوم رعایت پروتکلهای بهداشتی تا بازگشت به شرایط پیشین تاکید کرد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی که درجلسه مسئولان قضایی در ستاد دادگستری و در مجتمع ولایت مشهد سخن سخن می گفت ضمن تقدیر از زحمات و خدمات قضات و کار کنان مجموعه قضایی استان در سال 1398 افزود: فرمایشات الهام بخش مقام معظم رهبری ( مدظله العالی) و تعیین سال جاری به عنوان سال “جهش تولید “به عنوان نقشه راه مسئولان می تواند فرصت مناسبی برای ارتقاء تواناییها و پیشرفت ایران اسلامی باشد و دستگاه قضایی نیز متناسب با شرایط زمانی با تمام توانایی در راستای تحقق این منویات گام بر می‌دارد.
غلامعلی صادقی با اشاره به اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره از ناحیه ستاد و ریاست محترم قوه قضاییه گفت: بحمدالله با هدف خدمت رسانی هرچه مطلوب‌تر به مردم بزرگوار، تلاش مضاعفی در زمینه اجرای دقیق بخشنامه‌های صادره در سال 98 صورت پذیرفت و انشاالله این روند در سال جاری نیز ادامه دارد.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به شرایط کنونی در زمینه مواجهه با ویروس کرونا گفت: تدابیر لازم در مجموعه قضایی استان در این زمینه و بر اساس اسناد و دستورات بالا دستی اندیشیده شده و به تمام ارکان و اجزاء دستگاه قضایی استان در مورد رعایت پروتکلهای بهداشتی تذکرات لازم داده شده است .
غلامعلی صادقی خاطر نشان کرد نکته مهمی که در این زمینه باید به آن توجه کرد این است که ضمن رعایت تمامی پروتکلهای بهداشتی نباید خللی در روند امور به ویژه مسائل ضروری مردم به وجود بیاورد .
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در خصوص حفظ حقوق شهروندی و حقوق عامه گفت : بر اساس تصمیمات اتخاذ شده مواعید قانونی در این مدت محفوظ خواهد ماند و شهروندان گرانقدر جهت انجام امور قضایی و پیگیریهای حقوقی خود نگرانی نداشته باشند.