1

هشدارها را جدی بگیرید

استاندار خراسان رضوی شرایط استان را با توجه به شیوع ویروس کرونا اضطراری برشمرد و از مردم خواست که هشدارها را جدی بگیرند.

علیرضا رزم‌حسینی افزود: سیاست مدیریت استان مبتنی بر امیدواری به بهترین شرایط و برنامه‌ریزی برای بدترین شرایط است و تلاش می‌کنیم در این مسیر گام برداشته شود.

استاندار خراسان رضوی اضافه کرد: از هفته آینده آموزش‌ متقاضیانی که به صورت داوطلبانه تمایل به خدمت‌رسانی به مردم و مقابله با این ویروس دارند را شروع خواهیم کرد.

رزم‌حسینی با اشاره به اینکه ستاد پشتیبانی مردمی مقابله با کرونا در استان تشکیل خواهد شد، تصریح کرد: تاکنون در راستای پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا به دانشگاه‌های علوم پزشکی استان 14 میلیارد تومان تزریق اعتبار شده‌ است.

وی در خصوص ورود مسافر به خراسان رضوی در ایام نوروز افزود: به مردم توصیه اکید داریم که از سفر پرهیز کنند و در این راستا محدودیت‌هایی نیز برای تامین سلامت مردم در مبادی ورودی استان در حال اعمال است.

استاندار خراسان رضوی کلید موفقیت استان در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا را رعایت موارد قرنطینه‌ای و نیمه قرنطینه‌ای و سیاست‌های ملی در این زمینه دانست و  تصریح کرد: به هرحال با رعایت پیشگیری‌ها و قرنطینه‌ها می‌توانیم از این مرحله هم عبور کنیم.