1

ضدعفونی و گندزدایی طرقبه و شهرستان‌های تابع

این روزها با شیوع ویروس کووید-۱۹ دولت و حکومت با همراهی و همیاری یکدیگر با شعار#کرونا را شکست می‌دهیم در حال فعالیت جهت کنترل و پیشگیری از متضرر شدن بیشتر از این ویروس هستند.
شاهد خدمات و تلاش‌های خالصانه متولیان بهداشت و درمان و تیم‌های درمانی در جای جای ایران اسلامی بودیم که بی‌وقفه در صف اول مبارزه با ویروس کرونا، ایثار و فداکاری را سرلوحه کار خود قرار دادند و در این راه بشردوستانه از جان روی برگرداندند و دل در گروی صیانت و حراست از جسم و جان بی‌شمار انسان‌های مبتلا و دردمند بستند.
بی‌تردید نقش‌آفرینی پزشکان، پیراپزشکان و پرستاران‌ سختکوش در درمان بیماران مبتلا و نیز تلاش در جهت ریشه‌کنی و مبارزه با ویروس کرونا آن‌قدر ستودنی و والاست که قلم از بیان این جانفشانی‌ها قاصر و الکن است؛ سفیدپوشان دلسوزی که شبانه‌روز برای کمک به هموطنان بیمار، عاشقانه تمام هستی خود را نثار نظام سلامت کردند.
اما این ویروس در حال گسترش است و مهم‌ترین دستورالعمل برای مقابله با کروناویروس، برای مردم است و مردم باید در خانه‌ها و شهرهای خودشان بمانند، بهداشت فردی را رعایت و از ارتباطات و حضور در تجمعات، پرهیز کنند. اطمینان داریم که اگر دو، سه هفته این موارد رعایت شود، شاهد معجزه در کشور و شکست کرونا هستیم.
به گزارش روزنامه”صبح امروز” تمام نیروهای نظامی و مردمی و سازمانی در ضدعفونی و گندزدایی سطح شهر مشهد مشغول تلاش بی وقفه بوده و امروز نیروهای بسیج و سپاه پاسداران برای دومین باز شهرستان گردشگری، تفریحی طرقبه و شهرستان‌های تابع را ضدعفونی کردند.
این اقدام به شدت با اقبال مردمی همراه شد و مردم با این نیروها برای پاکسازی شهر از این ویروس منحوس همراه شدند