1

همه از نوع فوتبال شهرخودرو تعریف می‌کنند

سرمربی تیم فوتبال شهرخودرو خراسان به شدت از عملکرد بازیکنانش در بازی با الرفاع بحرین تمجید کرد.

مجتبی سرآسیایی با بیان مطلب فوق اظهار داشت: من ابتدا دلم می‌خواهد که شیرینی این پیروزی ارزشمند را به مردم شهرم هدیه کنم که از چندین سال دوباره به درخشش نماینده شهرشان امیدوار شده‌اند و به لطف حضرت رضا(ع) برای اولین بار طعم پیروزی در آسیا را هم شنبه چشیدند؛ اگرچه که برخی تصمیمات غیرفوتبالی باعث شد تا کنار هواداران‌مان نباشیم و AFC شور و هیجان ورزشگاه امام رضا(ع) را نبیند اما انشاالله با صعود از پلی‌آف، اولین سه امتیاز خانگی را در اولین میزبانی آسیایی در ورزشگاه شهرمان و در کنار آنها جشن خواهیم گرفت.

وی با گلایه از کم‌محلی‌ها به شهرخودرو گفت: ما به حمدالله مشکل مالی نداریم چون آقای حمیداوی برای تیم ما همه کاری کرده و بهترین امکانات را اینجا در شارجه فراهم نمود اما کمترین توقع از استانی که تیمش برای اولین بار به آسیا می‌رود این است که حداقل حمایت معنوی کند و کاری کند که اگر روحیه تیم ما 100 است 1000 شود. ما غریبانه پای در مسابقات آسیایی گذاشتیم اما از آن جا که لطف حضرت رضا(ع) به ما زیاد است بردیم تا مردم را در اوج مشکلات اقتصادی قدری شاد کنیم.

سرمربی شهرخودرو با اشاره به دوندگی بی‌امان تیمش مقابل بحرین متذکر شد: این برد مقابل حریفی که فوتبال ملی ایران همواره مقابلش ذهنیت داشته و دارد فقط یک جور ممکن بود که ما آن حربه را داشتیم. جدای از تمام مباحث فنی و آنالیز ما برای پیروزی در این بازی غیرت می‌خواستیم که هر بازیکنی داخل زمین رفت تمام وجودش را گذاشت تا حتی علیرغم تساوی در نیمه اول باز هم ما به گل رسیدیم چون برای چیزی جز بردن به آسیا نیامده‌ایم.

سرآسیایی افزود: اینکه تیمی در شش و بش بازی کردن و نکردن، ناگهان راهی آسیا شده و پیروز هم بشود چیزی جز زحمت بازیکنان نیست که ما را روسفید کردند و نشان دادند که شخصیت شهرخودرو همان تیم ممتازی است که همه از نوع فوتبالش تعریف می‌کنند.

وی در خاتمه با اشاره به بازی با السیلیه قطر یادآور شد: کار برای ما تمام نشده و از آنجا که فرصتی برای ریکاوری نداریم عصر شنبه یک جلسه تمرین کردیم و آماده می شویم برای سفر به قطر و بازی حساسی که مطمئن هستم دعای میلیونها ایرانی و خصوصا خراسانی پشتیبان ما خواهد بود.