1

تجلیل از خادمین اربعین حسینی در حرم مطهر رضوی برگزار شد

مهلا اقبال

مراسم تجلیل از خادمین اربعین حسینی با حضور مهاجران افغانستانی و عراقی با حضورمسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری و مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی محمدتقی هاشمی، در سالن قدس کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی برگزار شد.

به گزارش صبح امروز، مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی محمدتقی هاشمی در این همایش با بیان اینکه شهید سپهبد قاسم سلیمانی به همراه یاران خود، فرصت امنی برای برگزاری مراسم اربعین فراهم کرد، گفت: امروز سپهبد شهید قاسم سلیمانی با خون خویش، طلایه دار خروج آمریکا در منطقه شده است.

وی افزود: اربعین امسال به همراه میزبانی و حمایت شما، تفاوت زیادی نسبت به سال‌های گذشته داشته است و امسال رشد ۳۰ درصدی شرکت زائران در اربعین را شاهد بوده‌ایم.

مدیرکل امور اتباع و مهاجران خارجی استانداری خراسان رضوی، ضمن اشاره به نمایشگاه عکس اربعین خراسان رضوی، تصریح کرد: اگرچه نمایشگاه عکس اربعین پایان خواهد یافت اما از امسال دبیرخانه دائمی اربعین برپا خواهد بود.

در این مراسم: خادمان اربعین حسینی مهاجران افغانستانی با حضور مسئول شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور در حرم رضوی تجلیل شدند.

در ادامه این مراسم، با حضور سرکنسولی کشورهای افغانستان و عراق در مشهد، فرماندار تایباد و رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه اتباع خارجی خراسان رضوی از مسئولان موکب‌های اربعین حسینی تقدیر شد.