1

ادامه روزهای خوش شهرخودرو با سرآسیایی

تیم شهرخودرو در دیدار با ماشین‌سازی در هفته هجدهم لیگ برتر به پیروزی رسید و تا رده پنجم صعود کرد.
دیدار تیم‌های فوتبال شهرخودرو و ماشین‌سازی در هفته هجدهم لیگ برتر از ساعت 15:15 دیروز آغاز شد و با پیروزی 3 بر یک شهر خودرو به پایان رسید.
در نیمه اول این دیدار سعید صادقی از روی نقطه پنالتی گل شهرخودرو را به ثمر رساند اما دقایقی بعد بابک مرادی گل تساوی را از روی ضربه پنالتی به ثمر رساند. نیمه اول با تساوی یک بر یک به پایان رسید.
در نیمه دوم محمدعلی فرامرزی در دقیقه 55 گل دوم را برای شهرخودرو به ثمر رساند و در ادامه روح الله سیف اللهی گل سوم را وارد دروازه حریف کرد تا در نهایت شهر خودرو بردی پرگل را کسب کند.
مجتبی سرآسیایی، سرمربی تیم فوتبال شهر خودرو بعد از پیروزی تیمش برابر ماشین‌سازی اظهار کرد: بازی نفس‌گیر و سنگینی را شاهد بودیم. ماشین‌سازی واقعا بازی باکیفیت و خوبی را ارائه داد، البته در آنالیزهایی که از این تیم داشتیم، به بازیکنانم گفته بودم که رقیب سرسختی پیش‌روی ماست‌. به این بازیکنان افتخار می‌کنم.
وی افزود: کیفیت بالایی داشتیم که با یک نتیجه خوب توام شد. خوشحالم که توانستیم دل هواداران را شاد کردیم.
سرآسیایی تصریح کرد: زاهدی‌فر با یک سری تصمیمات کیفیت بازی را تحت تاثیر قرار داد، البته او داور خوبی است و از سرمایه‌های فوتبال ما به شمار می‌رود.
سرمربی شهرخودرو گفت: بازیکن خارجی شهرخودرو از نظر بدنی هنوز به آمادگی کامل نرسیده و به زمان نیاز دارد. در فاز هجومی هم عالی کار کردیم و موقعیت‌های متعددی روی دروازه حریف ایجاد کردیم. تنوع تاکتیکی کوچکی ایجاد کردیم، با تغییر نسبی با توجه به اضافه شدن قاضی، خلعتبری و میرو، دست‌مان باز است و شرایط‌مان را می‌توانیم در طول ۹۰ دقیقه تغییر دهیم.