1

کشف بزرگترین محموله موادمخدر در خراسان رضوی

فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: سه هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر ظرف یک هفته اخیر توسط پلیس در نقاط مختلف این استان کشف و ضبط شد.
سردار محمدکاظم تقوی روز شنبه در حاشیه نمایشگاه کشفیات مواد مخدر در مشهد طی گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: هفته پیش یک باند مواد مخدر قصد انتقال مواد افیونی را از استانهای جنوبی کشور به خراسان رضوی داشت.
وی ادامه داد: پلیس با شناسایی اعضای این باند سوداگر مرگ و کسب اطلاعات بهنگام در مورد برنامه آنها طی عملیاتی ویژه آنها را به دام انداخت و موفق به کشف و ضبط دو هزار و ۲۸۸ کیلوگرم مواد مخدر شد.
فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: پنج قاچاقچی در چارچوب این عملیات پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر و سه دستگاه خودروی حامل مواد مخدر نیز توقیف شد.
سردار تقوی افزود: امسال تاکنون با تلاش پلیس تعداد باندهای منهدم‌ شده قاچاق مواد مخدر در خراسان رضوی به دو برابر پارسال رسیده زیرا هدف، تلاش و برنامه نیروی انتظامی در این استان آن است که مرزهای جغرافیایی خراسان رضوی بطور پیوسته و موثر خط قرمز ورود مواد افیونی باشد.
وی ادامه داد: همچنین از ابتدای امسال تاکنون ۱۱۰ باب مکانهای مورد استفاده سوداگران مرگ برای عرضه و پخش مواد مخدر در سطح کلانشهر مشهد و دیگر شهرهای خراسان رضوی توسط پلیس شناسایی و مهر و موم شده‌اند.