1

خستگی برای ما بی‌معنی است

بازیکن خراسانی تیم ملی والیبال گفت: تنها هدف ما کسب سهمیه المپیک توکیو است و مسلما به هدف بزرگی که داریم، می‌رسیم.

پوریا یلی، اظهار داشت: خوشبختانه در طول تمرینات، از نظر بدنی به شرایط ایده آل رسیدیم. امسال من و چند بازیکن جوان دیگر به تیم ملی دعوت شدیم و همین موضوع رقابت در تیم ملی را بیشتر کرد.

بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان افزود: با تمرینات هدفمندی که انجام دادیم، به شرایط آرمانی رسیدیم و امیدواریم بتوانیم به هدف بزرگمان که کسب سهمیه المپیک توکیو است، برسیم.

یلی در ادامه گفت: تیم ملی در این مدت تورنمنت‌های سنگین و فشرده‌ای را پشت سر گذاشت و پس از آن هم بازی‌های فشرده لیگ برتر را داشتیم که به بازیکنان فشار زیادی آورد. ما بازیکنان جوان‌تر تیم ملی نباید خسته شویم و در این سن و سال باید خستگی برای ما بی معنی باشد. خوشحالم از این که یک ماه فرصت داشتیم و در این مدت توانستیم به آمادگی لازم برسیم.

او در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به نداشتن بازی تدارکاتی برای تیم ملی، ۱ – ۲ بازی اول تیم ملی در رقابت‌های انتخابی می‌تواند در حکم بازی تدارکاتی باشد، تصریح کرد‌: همه تیم‌هایی که در رقابت‌های کسب سهمیه حضور دارند، تنها برای کسب سهمیه تلاش می‌کنند و ما هم نمی‌توانیم هیچ حریفی را دست کم بگیریم و بگوییم بازی با فلان تیم می‌تواند دیدار تدارکاتی باشد. بنابراین به هیچ مسابقه‌ای به چشم دیدار تدارکاتی نگاه نمی‌کنیم، زیرا تمام بازی‌ها رسمی است و ما با تمام توان در این رقابت‌ها حاضر می‌شویم.

یلی در پایان افزود: پیش از این هم گفتم که ما باید سهمیه المپیک توکیو را بگیریم و این کاری است که آن را با موفقیت انجام خواهیم داد.