1

حماسه مردم

نماینده ولی فقیه و امام جمعه مشهد مقدس، تولیت آستان قدس رضوی، استاندار خراسان‌رضوی و فرمانده سپاه امام رضا(ع) با صدور پیامی مشترک، از مردم شهید پرور مشهد مقدس و دیگر هم‌استانی‌ها که با حضور پرشور در مراسم تشییع پیکر مطهر سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی و دیگر شهدای جبهه مقاومت، حماسه‌ای ماندگار  آفریدند، قدردانی کردند.

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

تا دیروز سردار دل‌ها در میدان مبارزه با استکبار جهانی و ایادی آن‌ها حماسه می‌آفرید، امروز، این مردم بودند که در غیاب او، حماسه‌‌ای از جنس عشق و ارادت آفریدند.

همشهری‌ها و مردم غیور خراسان، امروز سنگ تمام گذاشتند و با حضور پرشور خود در مراسم تشییع پیکر مطهر شهیدان سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت در جوار بارگاه منور رضوی، حماسه‌ای ماندگار خلق کردند که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.

بدینوسیله لازم می‌دانیم از عموم زائرین و مجاورین حریم ملائک پاسبان حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام  و هم استانیهای عزیز  قدردانی کرده و سر تعظیم در برابر قدرشناسی شان  از سال‌ها مجاهدت سردار رشید اسلام شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرود آوریم.

قطعا این حضور پرشور و اگاهانه شما مردم عزیز، زمینه تحقق  انتقام سختی را که رهبری معظم انقلاب اسلامی وعده دادند را فراهم می نماید.