1

گل‌محمدی را به هیچ باشگاهی نمی‌دهیم

مالک تیم فوتبال شهرخودرو گفت: نه تنها باشگاه پرسپولیس، بلکه درباره گل‌محمدی با هیچ تیم دیگر ایرانی مذاکره نمی‌کنیم.

فرهاد حمیداوی، درخصوص صحبت‌هایی که پیرامون جدایی یحیی گل‌محمدی از این تیم می‌شود و او را یکی از گزینه‌های نشستن روی نیمکت تیم ملی فوتبال و باشگاه پرسپولیس می‌دانند، اظهار داشت: هر انسان و هر مربی که در تخصص خودش نخبه باشد، همه جا راجع به او صحبت می‌شود. یحیی نیز ثابت کرده، که یکی از ۲-۳ مربی برتر و فوق العاده در ایران است و کارنامه او باعث شده تا در ایران همیشه سر و صدایی برای خواستنش باشد.

شهرخودرو خانه‌ی گل محمدی است

حمیداوی ادامه داد: این بحث‌ها همیشه بوده و حالا نیز تفاوتی ندارد. خدا را شکر که چند روز پیش، خودِ گل محمدی مصاحبه کرد. او با ما قرارداد دارد و مشهد را نیز دوست دارد. شهرخودرو را خانه خودش می‌داند و فکر می‌کنم طبق صحبتی که با هم داشتیم، به غیر از تیم ملی که بحث عزت و شرف ایران در میان است، بحث دیگری نخواهیم داشت. البته مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال هیچ صحبتی با باشگاه شهرخودرو در این باره نکرده است.

هیچ صحبتی با باشگاه پرسپولیس نخواهیم داشت

او درمورد تفاوت تیم ملی و پرسپولیس برای باشگاه شهرخودرو بیان کرد: حق مسلم یحیی است که روی نیمکت تیم ملی به عنوان نفر اول بشیند، اگر تاج از من چنین چیزی را بخواهد، حتما قبول می‌کنم. انصاری فرد، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس هم هیچ صحبتی با ما نداشته و البته هم اگر قرار بر صحبت کردن باشد، ما هیچ صحبتی با آن‌ها نداریم. نه فقط پرسپولیس بلکه یحیی را به هیچ باشگاه داخلی نمی‌دهیم.

به جایگزین گل‌محمدی، فکر نکردیم

مالک باشگاه شهرخودرو درمورد اینکه گفته می‌شود، از طرف این باشگاه صحبت‌هایی با برخی از مربیان برای جانشینی احتمالی گل‌محمدی صورت گرفته است، گفت: من با هیچ کسی صحبت نکردم. با تنها مربی که در این مدت صحبت کردم، خودِ یحیی بوده است. رفتن گل محمدی به تیم ملی اصلا موضوع جدی نیست و فقط در حد شایعه بوده و ما هم به جایگزین او فکر نکردیم.

یحیی از 2 نفر گله‌مند بود

وی درخصوص گلایه‌های اخیر گل‌محمدی از برخی افراد در باشگاه شهرخودرو و امکانات این تیم در بخش تدارکات، خاطر نشان کرد: یحیی از یکی دو نفر از افراد درون باشگاه گله‌مند بود. باید به این نکته اشاره کنم که روزی که به مشهد رفتم تا به امروز، هیچ کسی را به باشگاه نبردم. همه افرادی که قبلا در باشگاه بودند، هنوز نیز حاضر هستند. البته سوتفاهم‌هایی بین یحیی و برخی از افراد باشگاه به وجود آمد که آن‌ها نیز برطرف شد. البه اگر هم حل نشود و دوستان در راستای سیاست‌های باشگاه حرکت نکنند، حتما تصمیماتی درباره آن‌ها گرفته می‌شود.

او ادامه داد: با تلاش‌های فتاحی، مدیرکل ورزش و جوانان استان خراسان رضوی، زمین ورزشگاه ثامن الائمه (ع) در اختیار ما قرار گرفت و این مشکل نیز حل شد.

نمی‌توانیم بازی‌های خانگی را رایگان کنیم

حمیداوی درمورد ناراحتی هواداران شهرخودرو از رایگان نشدن بازی‌های خانگی این تیم در مشهد، بیان کرد: طبق قانون نمی‌توانیم هیچ بازی را رایگان اعلام کنیم. فقط می‌توانیم قیمت بلیت‌ها را ارزان‌تر کنیم و متاسفانه به دلیل این قانون، نتوانستیم این مشکل هواداران مشهدی را برطرف کنیم.

مالک باشگاه شهرخودرو درباره بازی این هفته تیمش مقابل استقلال در تهران اظهار داشت: به امید خدا، با درایت کادر فنی و حمایت یار دوازدهم تیم مان که هواداران مشهدی هستند، برای برد پا به این بازی می‌گذاریم.