1

اطلاع رسانی ضعیف در سهمیه‌بندی بنزین

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: طرح سهمیه بندی بنزین باید اجرا می شد البته شاید در اطلاع رسانی ضعیف عمل شد.

حسن جعفری روز سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان نیشابور و آئین تودیع و معارفه معاون استاندار و فرماندار ویژه این شهرستان افزود: امنیت یک نعمت است که در جمهوری اسلامی در اختیار مردم قرار گرفته است و در حالی که با انواع تهدیدها مواجهیم و در همسایگی ما ناامنی زیاد است امنیت کنونی به مذاق دشمنان خوشایند نیست.

وی با اشاره به اینکه امروز ساز و کار اقتصادی کشور متناسب با شرایط جنگ اقتصادی نیست ادامه داد: در شرایط کنونی باید دشمن شناسی مان قوی باشد زیرا دشمنان در خارج از مرزها متحد شده‌اند و از تمامی ابزارهایشان استفاده می کنند تا در حوزه صادرات نفت برای ما مشکل ایجاد کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی در مورد وقایع اخیر استان و کشور گفت: طرح سهمیه بندی بنزین باید اجرا می شد البته شاید در اطلاع رسانی ضعیف عمل شد ولی حمایت از اقشار محروم از مهمترین اهداف این طرح است.

جعفری افزود: پنج روز قبل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین این موضوع به اطلاع مسوولان ارشد خراسان رضوی رسیده بود و ما نیز تمهیداتی را اندیشیده و برخی اتفاقات را پیش بینی کرده بودیم.

وی ادامه داد: سیاست شورای تامین خراسان رضوی برخورد نرم با معترضان بود و به هیچ‌ عنوان با مردم برخورد سخت نکردیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: پس از تفکیک مردم از آشوبگران، سردسته های آشوب و اغتشاش دستگیر شدند و اعتراف کردند که هدفمند به دنبال گسترش نا امنی در استان بوده اند.

جعفری افزود: خراسان رضوی در کشور نقطه دومی بود که آشوبگران برای رواج اغتشاش به آن نظر داشتند تا آشوب کنند و از ۴۰ کانال دشمن ۲۰ کانال بر روی این استان تمرکز کرده بودند اما خوشبختانه به اهداف خود نرسیدند.