1

ضدحمله شاگردان یحیی به صدر

شاگردان گل‌محمدی بازی معوقه برابر گل‌گهر را با برتری پشت سر گذاشتند تا صدرنشین لیگ برتر شوند.

تیم فوتبال شهر خودرو در هفته یازدهم رقابت‌های لیگ برتر به مصاف گل‌گهر سیرجان رفت و موفق شد در مشهد برابر این تیم با نتیجه یک بر صفر به پیروزی برسد.

شهر خودرو پس از دو پیروزی ارزشمند برابر پرسپولیس و ذوب‌آهن، در دیدار اخیرش تساوی بدموقعی مقابل سایپا داشت ولی با این وجود آنها دیروز که در بازی خانگی و معوقه هفته هشتم به مصاف گل‌گهر سیرجان رفتند، توانستند با درخشش مهدی رحمتی و گل زیبایی که امین قاسمی‌نژاد در دقیقه 65 به ثمر رساند، از سد حریف خود عبور کنند تا 23 امتیازی شوند و صدر جدول را از سپاهان پس بگیرند.

یحیی گل‌محمدی، سرمربی شهر خودرو بعد از این بازی گفت: همیشه قبل از مسابقه می‌گویم بازی سختی در پیش داریم، شاید برخی از این حرف خوش‌شان نیاید اما دیدید که بازی سختی را بردیم. رقبایی که به اینجا می‌آیند، اولویتشان نباختن است و این کار را برای ما سخت می‌کند.
وی افزود: در نیمه نخست، کنترل بازی کلا در اختیار ما بود. می‌دانستیم از بازی چه می‌خواهیم و به دنبال این بودیم که از فضاهایی که با پاس‌های زیاد به دست می‌آمد، استفاده کنیم. کار در نیمه نخست خیلی سخت شد. گل‌گهر پیشرفت خیلی خوبی نسبت به بازی‌های گذشته داشت و فراتر از انتظار ما ظاهر شد و می‌توانست از ما جلو بیافتد اما رحمتی روز خوبی را پشت سر گذاشت و با مهارهایش تاثیر زیادی در این پیروزی داشت.
گل‌محمدی تصریح کرد: فشار زیادی روی بازیکنانم است زیرا می‌خواهند به برد برسند و برای این مهم تلاش می‌کنند. باید از آنها تشکر کنم زیرا تا آخرین ثانیه‌های بازی، تلاش کردند تا به تعداد گل هایشان اضافه کنند. بازی هجومی و خوبی را به نمایش گذاشتیم ولی باید به گل‌گهر هم تبریک بگویم.