1

ثبت اموال نمایندگان مجلس از امروز آغاز می‌شود

سخنگوی هیات رئیسه مجلس در جمع خبرنگاران، گفت: سامانه ثبت اموال و دارایی های مقامات و مسئولان دوشنبه در مجلس شورای اسلامی رسما آغاز به کار می کند و کارشناسان قوه قضاییه نیز در این مراسم حضور دارند.

اسد الله عباسی سخنگوی هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران در خصوص راه اندازی سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان در مجلس، گفت: سامانه ثبت اموال و دارایی های مقامات و مسئولان فردا در مجلس شورای اسلامی رسما آغاز به کار می کند و کارشناسان قوه قضاییه نیز در این مراسم حضور دارند.

نماینده مردم رودسر و املش در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مراسم رونمایی از سامانه ثبت اموال و دارایی‌های مسئولان، نمایندگان می‌توانند کد ثنا خود را دریافت و مدارک و مستندات خود را جهت ثبت در سامانه ارائه کنند ادامه داد: نمایندگان می‌توانند در مدت زمان یک هفته ‌ای در نظر گرفته شده اطلاعات خود را در سامانه ثبت نمایند.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: نمایندگان و هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی اعلام کرده بودند که جزء اولین افرادی هستند که اموال خود را ثبت می‌کنند که خوشبختانه با توجه به هماهنگی‌های انجام شده این اتفاق از امروز آغاز می‌شود.