1

استفاده ازشرکت های دانش بنیان در تحول ارائه خدمات شهرداریهای خراسان رضوی

جلسه هم اندیشی مدیرعامل سازمان همیاری با هیات مدیره انجمن شرکتهای دانش بنیان برگزار شد

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی در جلسه هم اندیشی بااعضای هیات مدیره انجمن شرکتهای دانش بنیان استان بر نقش مهم و تاثیرگذار این حوزه در ایجاد تحول و بهبود فعالیتها در حوزه شهری و شهرداریها تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی، میثم کرمانی صبح امروز در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن شرکتهای دانش بنیان استان، گفت: قطعا حرکت به سمت خلاقیت و نو آوری و بهره گیری از دانش در همه امور به ویژه فعالیتهای مرتبط با حوزه حوزه شهری و شهرداری های نقش تاثیرگذاری خواهد داشت.
وی با اشاره به ظرفیتهای سازمان همیاری شهرداریها استان درجهت بهره گیری از طرح های دانش بنیان، افزود: سازمان همیاری با توان ستادی و برخورداری از شرکت ها و موسسات تابعه خود که در زمینه های اقتصادی، بازرگانی، تولیدی، آموزشی، پژوهشی، عمرانی، حمل و نقل، گردشگری و … فعالیت می کنند، این ظرفیت و آمادگی را دارد تا از ایده های نو و خلاقانه استفاده کند.


مدیرعامل سازمان همیاری شهرداریهای خراسان رضوی ادامه داد: یکی از اصلی ترین رسالتهای سازمان، خدمات دهی و تامین نیازهای گوناگون شهرداری های 77 شهر استان در تمامی زمینه های ممکن اعم از تجهیزات، کالاها، خدمات، مشاوره، آموزش و … است که قطعا هریک از این زمینه ها، پتانسیل بهره گیری از طرح های دانش بنیان را خواهد داشت.
وی با تاکید بر لزوم بررسی ظرفیتها و پتانسیلهای موجود در سازمان همیاری توسط شرکت های دانش بنیان و ارائه طرح های مرتبط با فعالیت های این نهاد، تصریح کرد: در تمامی زمینه ها اعم از طرح های دانش بنیان، استارت آپی، نوآورانه، فناورانه و …، آماده همکاری و دریافت پیشنهادات مختلف فعالان این عرصه هستیم.


کرمانی به نقش سازمان همیاری شهردایهای خراسان رضوی به عنوان تسهیل گر و پشتیبان شرکت های دانش بنیان و دارای ایده های نو و خلاقانه اشاره و خاطرنشان کرد: قطعا با برگزاری رویدادهای استارت آپی با حضور سرمایه گذاران، ایده پردازان و تسهیل گران و همچنین تداوم هم اندیشی ها با دست اندرکاران حوزه های دانش بنیان، می توان شاهد آثار و نتایج مطلوب و سازنده ای باشیم.


گفتنی است، در این جلسه مقرر شد، تفاهم نامه ای به منظور همکاری های مشترک بین سازمان همیاری شهرداریها و انجمن شرکتهای دانش بنیان استان تهیه شود، همچنین به منظور بررسی طرح ها، ایده ها و پیشنهادات دانش بنیان، این جلسات هم اندیشی به صورت متدوام و زمان بندی شده برگزار شود.