1

انعقاد 102 قرارداد با سرمایه‌گذاران و اشتغال‌زایی برای 1871 نفر

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی از انعقاد 102 قرارداد در بخش تولید، در شهرک‌ها و نواحی صنعتی این استان در 6 ماه اول امسال خبر داد.

به گزارش صبح امروز و به نقل از روابط عمومی شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، مسعود مهدی زاده مقدم در بازدید از واحدهای صنعتی شهرک صنعتی بینالود، اظهار کرد: با حمایت‌ها و مشوق‌های ابلاغی که از سوی سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران ابلاغ شد تا پایان شهریورماه تعداد 102 قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان، امضا و زمین به آنها واگذار شد.

وی افزود: از تمام ظرفیت‌ها در روند تسهیل واگذاری زمین برای سرمایه گذاران استفاده می‌کنیم تا متقاضیان بدون دغدغه به خانواده بزرگ صنعت استان ملحق شوند.

مهدی زاده مقدم عنوان کرد: با توجه به انعقاد این قراردادها 41 هکتار زمین به سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی واگذارشد.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد واگذاری مربوط به صنایع غذایی و شیمیایی در شهرک‌های صنعتی مشهد کلات، تربت حیدریه و چناران است.

وی ادامه داد: کل مبلغ این ۱۰۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خراسان رضوی سه هزار و ۶۷۱ میلیارد ریال با اشتغال‌زایی برای هزار و ۸۷۱ نفر بوده است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، گفت: شرایط مناسبی برای واگذاری زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی است که در مناطق کمتر توسعه یافته به صورت 15 درصد نقد با اقساط 36 ماهه و در مناطق برخوردار با 30 درصد نقد و اقساط 30 ماهه انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان خراسان رضوی، خاطرنشان کرد: تمام تلاش خود را در جهت کمک به واحدهای صنعتی و تولیدی انجام می‌دهیم تا واحدها بدون دغدغه‌ای به تولید و فعالیت مشغول باشند.