1

اعتصاب اتوبوسی

علی نژاد

تعدادی از اتوبوس های بخش خصوصی مشهد از سرویس دهی خودداری کردند که مدیرعامل سازمان اتوبوس رانی مشهد دلیل اعتصاب و سرویس دهی نکردن توسط این افراد را 100 دستگاه اعلام کرد و دلیل آن را نیز مشکلات داخلی شرکت خصوصی عنوان کرد.

به گزارش صبح امروز، روز گذشته خبری در فضای مجازی منتشر شد که رانندگان 150 دستگاه اتوبوس متعلق به یک شرکت بخش خصوصی که تحت نظارت سازمان اتوبوسرانی مشهد هستند اعتصاب کرده و سرویس دهی به مسافران را انجام نداده اند.

درمطالبی که در فضای مجازی منتشر شده، دلیل این اعتصاب ، پرداخت نشدن حقوق و مزایا  عنوان شده است.

هم چنین براساس آن چه در فضای مجازی منتشر شده است، اتوبوسرانی مشهد ، با استفاده از  اتوبوس های دیگر، خلاء سرویس دهی اتوبوس های در اعتصاب را پر کرده ، البته کمی تاخیر در سرویس دهی ها به وجود آمده است.

درمتنی که به نمایندگی از رانندگان بخش خصوصی منتشر شده است، پرسنل سازمان اتوبوسرانی و بخش خصوصی تحت نظارت این سازمان از شورای اسلامی شهر مشهد، شهردار و معاون حمل و نقل شهردار درخواست کرده اند به این موضوع ورو کرده و آن را بررسی کنند.

 مشکلات داخلی دلیل توقف تعدادی از اتوبوس های بخش خصوصی

هم چنین روز گذشته پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد خبری را به نقل از مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد اعلام کرده است، که سید مهدی حسینی پویا ضمن اشاره به خارج نشدن حدود 100 دستگاه اتوبوس یکی از شرکت های خصوصی از توقفگاه برای خدمات رسانی گفت: مشکلات و اختلافات داخلی سهامداران با شرکت خصوصی دلیل خارج نشدن اتوبوس های این شرکت از توقفگاه است.
وی گفته است: صبح امروز(شنبه)  حدود 100 دستگاه از اتوبوس های یکی از شرکت های اتوبوسرانی بخش خصوصی به دلیل مشکلات داخلی سهامداران با این شرکت از خارج کردن اتوبوس ها از توقفگاه و فعالیت در خطوط خود داری کرده اند.
وی ادامه داد: سازمان اتوبوسرانی شهرداری مشهد پیگیر موضوع برای به حداقل رسیدن مشکلات است و بر همین اساس خطوطی که این اتوبوس ها در آن فعالیت خود را متوقف کرده اند را با اتوبوس های سازمانی تقویت کرده است تا مشکلی برای سرویس دهی به شهروندان پیش نیاید.