1

کنار هواداران برای قهرمانی می‌جنگیم

مراسم رونمایی از لباس تیم شهرخودرو در سالن صبای مشهد با حضور بازیکنان، کادرفنی و مدیران شهرخودرو برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر مدیران و اعضای هیات‌مدیره شهرخودرو، حدودا هزار هوادار این تیم، رییس هیات فوتبال خراسان رضوی، مدیر آل‌اشپورت، مهدی غیاثی، پیشکسوت فوتبال خراسان و … نیز حضور داشتند.

اکبر صادقی، امین قاسمی‌نژاد، روح‌الله باقری، سروش رفیعی، حسین مرادمند، روح‌الله باقری، حسین مهربان و سیدمهدی رحمتی از جمله بازیکنانی بودند که با پوشیدن لباس جدید شهرخودرو از آن رونمایی کردند.

به حمایت هواداران نیاز مبرمی داریمصفحه نخست

سرمربی تیم شهرخودرو گفت: امیدوارم در لیگ نوزدهم نیز با همدلی و اتحاد، به اهدافی که داریم دست یابیم.

در ادامه این مراسم یحیی گل‌محمدی اظهار کرد: نتایج درخشانی در فصل گذشته ثبت شد، دلیل اصلی این نتایج که به پایانی درخشان ختم شد، همدلی و اتحاد بود.

وی افزود: حمیداوی تمام تلاشش را برای موفقیت تیمش می‌کند، می‌دانم که ایشان مشکلی از نظر مالی ندارد و صرفا این تیم از سوی مسئولان و بزرگان، نیاز ویژه‌ای به حمایت معنوی دارد.

گل‌محمدی تاکید کرد: خدا را شاکرم که این تیم توانسته هواداران خوبی را به سمت خود جذب کند که در سرما و گرما کنار ما هستند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات زیادی داشتیم، اما این مشکلات برای ما با همدلی سکوی پرتاب شد. باید از حاج آقای حیدری، وطنخواه و سرآسیایی تشکر کنم. تمام تلاش‌مان را کردیم تا به نقطه‌ای مطلوب برسیم و وقتی کارد به استخوان رسیده‌بود، دکتر حمیداوی همچون یک ناجی واقعی ورود کرد و به داد تیم رسید تا در نهایت آسیایی شویم.

گل‌محمدی در پایان تصریح کرد: باید از کادر فنی و بازیکنان باغیرتم تشکر کنم که همه‌جوره کنارم بودند و با هم دست به یک کار بزرگ زدیم.

با احترام به سرخابی‌ها، به دنبال قهرمانی هستیم

مالک باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: با احترام به همه فوتبال ایران، به ویژه سرخابی‌های پایتخت، ما با اتکا به غیرت بازیکنان، دانش یحیی گل‌محمدی و حمایت مسئولان برای قهرمانی وارد کارزار رقابت‌ها می‌شویم.

فرهاد حمیداوی در ادامه مراسم رونمایی از لباس تیم شهرخودرو اظهار کرد: از ریاست هیات فوتبال خراسان رضوی، احسان اصولی باید تشکر کنم، همچنین از کلایی، شهردار محترم مشهد، شهریاری، بهاروند، خانم‌ها گندمی و رمارم که همواره کنار ما بودند.

وی افزود: موفقیت ما ۵ علت دارد. عنایت حَضرت حق و امام مهربانی‌ها، دوم حضور کادرفنی جوان و بادانش و بی‌ادعا، که در راس آنها یحیی گل‌محمدی قرار دارد. جا دارد که به حضور فنایی، مطهری، دکتر رحیم‌پور، صداقت و .. اشاره کنم و از این عزیزان نیز تشکر کنم.

وی افزود: همچنین باید از وطنخواه و سرآسیایی نیز تشکر کنم که برای موفقیت تیم تلاش می‌کنند.

حمیداوی تصریح کرد: به جرات باید بگویم که امروز یحیی ‌گل‌محمدی، بادانش‌ترین مربی فوتبال ایران است. بیگانه با فوتبال نبودم، اما در نیم‌فصل دوم خیلی چیزها از یحیی گل محمدی یاد گرفتم.

وی افزود: فکر می‌کنم حمیداوی و شهرخودرو هیچ کاری برای موفقیت این تیم نکرده اند. سومین علت اما به نظرم غیرت بازیکنان بامعرفت و باتعصب این تیم بوده‌است. تک‌تک این بازیکنان شریف و دوست‌داشتنی، فوق ستاره هستند.

وی افزود: با اضافه شدن چند بازیکن طراز اول فوتبال ایران، به اتفاقات بهتری نسبت به سال قبل می‌رسیم.

مالک باشگاه شهرخودرو گفت: دلیل چهارم، هوادارانی بودند که مرد و مردانه کنار ما ایستادند و تنهایمان نگذاشتند. دلیل پنجم اما مسئولانی ست که همواره کنار ما ایستادند. رسولیان، معاون استاندار از روز نخست، برای موفقیت تیم شهرخودرو شانه به شانه من آمد و همه کار کرد.

وی تاکید کرد: تنها خواهشم از همه عزیزان، هر کسی که در این استان هست و خراسانی‌ست، این است که با توجه به اینکه شهرخودرو این فصل باید در جبهه‌های متفاوتی از لیگ قهرمانان آسیا تا لیگ برتر کنارمان باشید تا با قدرت کامل در مسابقات حاضر شویم‌.

وی افزود: با احترام به سرخابی‌های پایتخت، دست به دست هم می‌دهیم و با اتحاد، با اتکا به دانش یحیی، زحمات مسئولان و حمایت‌ هواداران برای قهرمانی وارد کارزار می‌شویم‌.

در کنار شهرخودرو و حمیداوی هستیم

رییس هیات فوتبال خراسان رضوی گفت: تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا به بهترین شکل ممکن در کنار شهرخودرو و دکتر حمیداوی باشیم.

احسان اصولی نیز در بخش دیگر مراسم رونمایی از لباس تیم شهرخودرو اظهار کرد: در ارکان مختلف مدیریتی شهر و استان همدل با تیم شهرخودرو هستیم و همانطور که در گذشته کنار تنها نماینده شهرخودرو بودیم، در فصل آتی نیز کنارشان خواهیم‌بود.

اصولی خاطرنشان کرد: برای مسابقات پیش‌رو در حال فعالیت هستیم تا به بهترین شکل ممکن شرایط میزبانی فراهم شود. در مسیری که سال گذشته طی کردیم، همانطور که دوستان گفتند، حمیداوی ناجی فوتبال این استان بود. او از جیبش برای فوتبال خرج کرد. حمیداوی می توانست سکه و زمین برای شخص خودش بخرد، اما او عاشقانه پای کار فوتبال خراسان آمد و تلاش فراوانی برای موفقیت تیم شهرخودرو کرد.

وی افزود: به هواداران وعده می‌دهم که در بخش‌های مختلف هیچ کوتاهی صورت نخواهدگرفت و تلاش می‌کنیم تا فوتبال شهر مشهد و استان خراسان رضوی، حرف‌های زیادی برای گفتن داشته‌باشد.

وی افزود: سعی می‌کنیم در شورا و شهرداری به شکلی شرایط را پیش ببریم که بتوانیم به حمیداوی و مجموعه شهرخودرو در این مسیر کمک خوبی داشته‌باشیم. امیدوارم این تیم به شکلی نتیجه بگیرد که دل همه مردم خراسان شاد شود.‌